Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny øks


Tommy

Anbefalte innlegg

Apropos skivebom... ;)

Color theory - Wikipedia, the free encyclopedia

Det er vesentlig forskjell på farger fra lys og farger fra pigmenter (maling, blekk, etc), og en gitar farges jo av sistnevnte :)

Men ja - fin gitar :)

Tja. Det er vel hva som reflekteres og ikke som bestemmer hvordan vi oppfatter fargen? Gitaren over her reflekterer alle farger like mye, og fremstår dermed som hvit... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gitaren er ikke en Charvel, og er ganske så flunkende ny. Er satt sammen av Musikraft-deler, kjøpte den brukt fra en kis på rig-talk. $950.

Den reima der er laget av en italiensk reim-maker, om jeg ikke husker feil, noe jeg vant på nettet en stund tilbake. Er ekte slangeskinn av noe slag. :lol: Gotta love it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gitaren er ikke en Charvel, og er ganske så flunkende ny. Er satt sammen av Musikraft-deler, kjøpte den brukt fra en kis på rig-talk. $950.

Den reima der er laget av en italiensk reim-maker, om jeg ikke husker feil, noe jeg vant på nettet en stund tilbake. Er ekte slangeskinn av noe slag. :lol: Gotta love it!

Hvis du noen gang føler for å bli kvitt den (gud forby) så står jeg allerede i kø :rolleyes:

Sinnsykt fet reim.. må kjemme nettet nå føler jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.