Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tell


Tell

Anbefalte innlegg

Hei

Fant dette forumet relativt nylig og registrerte meg nettopp og tenkte jeg skulle bruke en del tid her i og med at det virker som en god arena for gitarister og andre musikere. Men nok om det.

Jeg heter Andreas Tell og kommer fra selveste blærum. Jeg er 18 år og går for tiden på videregående skole, type studiespesialiserende. Jeg har spilt gitar i 5 år, men har ikke spilt noe seriøst mer enn de siste 1 og 1/2 årene. Vil personlig si at "ferdighetene" mine ,hvis de nå kan kalles det, vil ligge et sted noe over nybegynner og kanskje opp mot viderekommen.

Musikksmak går mye i gammel britisk heavy metal. Trash-metal, ny som gammel. Store deler melodisk black metal à la Dimmu Borgir og Behemoth.

Jeg spiller for tiden på en LTD EX 260 sammen med en Fender frontman 212R forsterker. Har tidligere hatt en Epiphone Special II med en Fender 15 watts forsterker som jeg blåste åt skogen.

Legger forsåvidt til at jeg leter etter folk som har lyst til å spille sammen for morro skyld i bærumsområdet/akershus, og helst spille noe i nærheten av heavy/trash/black metal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.