Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dypere stemme


MortyBlach

Anbefalte innlegg

Gjest Emperoar

Brøl alt du makter. Til slutt raserer du stemmebåndene så jævlig at stemmen blir mørkere. Takk for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke prøv det :P

for å gi deg et seriøst svar så tror jeg ikke det er noe særlig du kan gjøre . Kanskje diverse øvelser som du kan lære hos sangpedagoger ellerno kan senke den bittelitt , men no store greier tror jeg ikke du kan styre. Your stuck with you genes :P hehe ..

Sorry macc..

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke slik at man kan trene seg ganske langt ned og langt opp, men ikke begge ting på en gang?

Det beste trikset er å starte treningen i ung alder med masse tobakk, alkohol og mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan gøre veldig mamge øvelser som går i dybden, men det er som de sier her på forumet, så må du være ganske mørk i stemmen i utgansgpunktet, men jeg vet ikke hvor mørk du ønsker å bli. det meste kan man øve seg til, men man må være tålmodig, for det stemmen er noe av det vankligste å øve opp, nettopp fordi det tar tid å skjønne hvordan ting i halsen foregår. var hos en nese/hals og fikk se hvordan halsen fungerer når du synger, og det var rimelig sykt å se på.

hvis du er seriøs i sangen, ville jeg faktisk dradd til en klassisk sang pedagog, de er veldig flinke til å få deg til å jobbe i dybden likeså som høyden.

lykke til=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, en sangpedagog gjør susen.

Jeg synger fortsatt ræva (those damn genes), men er blitt mye bedre etter to år med operatimer, hehe. Som det sies her - er du lys tenor blir du aldri noen bass. Men det går ann å få mye mer ut av den stemmen du har allikevel, og du har nok mye å gå på i dybden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.