Web Analytics
Gå til innhold
DrJustice

Hilsen fra et grensetilfelle.

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har lurket litt her av og til, og tenkte det var på tide å registrere meg. Jeg er opprinnelig fra Oslo, men bor nå i Morokulien, teknisk sett på Svenskesiden. Tomta grenser til Norge, så gamlelandet er mindre enn et slapt konglekast herfra. Magnor er nærmeste Norske tettsted.

Begynte å spille for et års tid siden - burde nok gjort det for 30 år siden, for dette er ikke bare lett nå... Men, men, det viktigste er jo å ha det moro, og det har jeg :) Ellers har jeg holdt på litt med musikk mesteparten av livet; fløyte og trompet i ungdomstiden og elektronikk siden. Jeg har faktisk hatt en gammel akustisk gitar liggende, men det gjelds ikke som gitarisme for den har ikke blitt brukt. Nå er det el-gitar som gjelder, gjerne med litt (mye) elektronikk involvert, men jeg setter også pris på "ren" gitarlyd. Jeg liker mye forskjellig musikk, og som gitarist har jeg ikke noen svoren genretilhørighet (enda?).

DJ

--

Endret av DrJustice

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det min tur, heldigvis. Vælkømmin tel gards!

Jeg var først, TPTBPTBPT!

Når jeg leser posten din en gang til, så skjønner jeg at du har hasta deg for å bli først!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.