leo 0 Skrevet Juli 12, 2004 Share Skrevet Juli 12, 2004 Hehe...nå blir du drept Nettrom.Selv om jeg er er enig :mrgreen: Lenke til innlegg Del på andre sider
Denim Demon 0 Skrevet Juli 12, 2004 Share Skrevet Juli 12, 2004 :twisted: kjøp apocalypse dudes Lenke til innlegg Del på andre sider
Nilsefix 3 Skrevet Juli 12, 2004 Share Skrevet Juli 12, 2004 bedre signaturgitar , kanskje . Finere signatur gitar .. NOPE Lenke til innlegg Del på andre sider
katarsis 0 Skrevet Juli 12, 2004 Share Skrevet Juli 12, 2004 Kommer kanskje litt på hvilken av Knopflers signaturmodeller vi snakker om. Har ikke så mye sansen for den røde Straten hans, men Suhr gitaren hans er bare helt nydelig. Lenke til innlegg Del på andre sider
katarsis 0 Skrevet Juli 12, 2004 Share Skrevet Juli 12, 2004 ser ingen avatar jeg???! Lenke til innlegg Del på andre sider
Jingles 0 Skrevet Juli 12, 2004 Share Skrevet Juli 12, 2004 hehe.. ikke jeg heller.. Lenke til innlegg Del på andre sider
Inferno-Kåre 0 Skrevet Juli 12, 2004 Share Skrevet Juli 12, 2004 Den perfekte sangen for deg:Guns N' Roses - NightrainRockete blues sang!! Lenke til innlegg Del på andre sider
leo 0 Skrevet Juli 12, 2004 Share Skrevet Juli 12, 2004 Gitt avataren min er det jo åpenbart hvilken gitar vi snakker om Prøvde forresten den wvh-en som Riff har hengende da jeg var innom de i forrige uke. Helt ålreit gitar. Kunne vurdert å ta den med meg om de hadde satt den opp med .010-.046-strenger og fått strengehøyden der den burde være. Dog syns jeg halsen er en anelse for bred, overgikk mine villeste fantasier om hvor brede halser kan være. Men nå er vi voldsomt off-topic. Blues/rock-riff: Young lust, Pink Floyd. Off topis her også gitt hehe... Var innom riff og prøvde den jem`en jeg også. Strengene var som du sier her ALTFOR langt nede! Helt grei gitar men ikke noe sånn WOW liksom.... Lenke til innlegg Del på andre sider
Nilsefix 3 Skrevet Juli 12, 2004 Share Skrevet Juli 12, 2004 jeg prøvde en blå en (som visstnok skal være helt like hvite). 7VSBLog når jeg gikk derfra syntes jeg ikke det var noen god gitar. derfor jeg drøyer litt med å kjøpe en . men ender nok med en en gang bare fordi de er så grasalt fine Lenke til innlegg Del på andre sider
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå