Web Analytics
Gå til innhold
Trommis85

Gitarist/er, bassist,keyboard,vokalist- Bergen

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg søker spennende, greie, kreative personer med en brenende interesse for å lage/spille musikk! Selv spiller jeg trommer, men har ikke spilt på en del år nå. Vil starte et band med sikte på egen produksjon av musikk....derfor er det et "must" med kreative musikksjeler! Jeg søker da gitarist/er, bassist, keybord og gjerne en vokalist. Synger selv, men er "limited" :) Jeg liker stort sett alt av musikk...untatt "heavy"! Jeg er en MUSE fan og det er innen denne sjangeren jeg kunne tenke meg å spille, men som sagt i et band er vi flere kreative personer.....så alle skal jobbe sammen for å mixe og forme vår egen stil!! Så skulle det finnes noen der ute som fyller "kriteriene"....ja hva nøler du/dere etter?

Mail meg: robinhag@online.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HALLO, eg er en bassist på 14 år, har ikkje spilt så lenge men klarer enkel bakgrunns bass. Eg går hos lærer så håper på å bli bedre:D si ifra om eg trengs

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei mann. Vi er to karer , gitarist/vokalist og bassist. Vi er dog bare 20 år, vet ikke om du har noen begrensning på det området. Høye ambisjoner og kjenner oss igjen i musikken du vil lage.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.