Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dysterkald - Ny (uferdig) låt


greovhan

Anbefalte innlegg

Laga noe greier i dag da, som er litt mere Windir/Cor Scorpii, føler at det er den veien jeg vil gå med Dysterkald.

Dette er et helt uferdig klipp, men er nok til at jeg kan legge ut og få noen tilbakemeldinger =)

Si meg gjerne hva som er bra, og hva som er dårlig.

Eksprimenterer med de programerte trommene, morsom trommegang på 0:34 =)

NEDLASTING

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du imponerer stadig :)

Som de andre er jeg enig i at trommene er veldig dominerende og passer ikke helt inn. Kanskje du kan prøve å legge mer av fokuset på symbaler og basstromme i stedet for skarp. Ellers synes jeg dette var noe jeg kunne betalt for i butikken ;) Stå på, gleder meg til neste sang allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte introen veldig godt, bare delen etterpå med blastbeats som irriterte meg litt.

Der hamra du på med skarptrommer og highhat, men sparte på basstrommen :P

Hadde likt det bedre om basstrommen følgte highhaten på den delen.

MEN, ellers synest jeg det var ordentlig fett!

Takk takk. Synes det blei ganske kult egentlig jeg, hadde jeg fortsatt vanlig med basstromma så blir det jo ''vanlig''. Skal prøve noe nytt hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du imponerer stadig :)

Som de andre er jeg enig i at trommene er veldig dominerende og passer ikke helt inn. Kanskje du kan prøve å legge mer av fokuset på symbaler og basstromme i stedet for skarp. Ellers synes jeg dette var noe jeg kunne betalt for i butikken ;) Stå på, gleder meg til neste sang allerede.

Bra og høre =). Kanskje litt høye cymbaler ja, skal skru ned volumet på dem litt. Legger litt for mye merke til dem selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva brukte du på innspillingen igrunn?

Jeg sliter med å få go innspillingslyd etc.

Og hvor programerte du trommene?

Bruker Cakewalk Sonar 7

Kobla gitaren igjennom en Zoom G2.1u pedal (som har usb kobling). Der er det mye bra gitarlyder, noen av de kan bli litt slitsomme å høre på , men den jg bruker i låta her er ganske grei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.