Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

DIY kabinett?


Anbefalte innlegg

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Jeg brukte 19mm kryssfiner når jeg lagde mitt, solid som bare pokkern :)

IMG_0907.jpg

Ser skikkelig fint ut :D

Klarer ikke å se om du har trukket det eller lakket det. Kan ha noe med øya å gjøre kanskje.....

Jeg spør fordi jeg lurer på å strekke opp en MusicMan som har blitt litt lurvete i pelsen. Så da lurer jeg på hva du evt. har trukket det med, og hvor man får kjøpt det

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser skikkelig fint ut :D

Klarer ikke å se om du har trukket det eller lakket det. Kan ha noe med øya å gjøre kanskje.....

Jeg spør fordi jeg lurer på å strekke opp en MusicMan som har blitt litt lurvete i pelsen. Så da lurer jeg på hva du evt. har trukket det med, og hvor man får kjøpt det

:D

Det er trukket ja :)

Kjøpte skai-stoff en plass, husker ikke helt hvor.. Kan spørre fattern, da det var han som handla stoffet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er trukket ja :)

Kjøpte skai-stoff en plass, husker ikke helt hvor.. Kan spørre fattern, da det var han som handla stoffet. :)

Takk for det du, men om det er kjøpt på Sunnmøre en plass, så følger jeg heller øvrige råd om å finne en lokal salmaker. Blir en smule langt å dra for en liten skvett med skai :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenkte bare hvis det var en landsdekkende butikkjede eller noe som solgte det.. :)

Er nok også mange salmakere og båtforretninger som har skai på lager.

Ja det finnes antagelig mange steder. Visste bare ikke hva du hadde gjort, men det ser jo helt profft ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.