Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny bass fra Clement her, også :)


MrWalker

Anbefalte innlegg

Ja, Tom lager gitarer, også, men har ikke noen stor produksjon på den fronten. De er litt spesielle... han har ikke funnet "gromfasongen" på gitarfronten enda. Men om noen har ideer og tegneferdigheter og sender skisser til prototyper, er han helt sikkert med på å bygge! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at litt av grunnen til at disse bassene ser så fete ut, er at de er fretless. Det gir instant coolness faktor rundt greia. Vanskeligere med gitar.. Kanskje fanned frets?

Jeg digger denne bassen, men jeg må si jeg har fått mer og mer sansen for single cut designet fra den andre Clement-bassen. Den gir liksom litt feite og solide assosiasjoner til basstoner. Vet ikke hvordan det ville blitt til gitar, jeg tror jeg heller ville gått for Walkers tilnærming for gitarer.

Men nå har jeg bestemt meg: skal jeg noensinne ha en custom gitar, går jeg ikke til Warmoth eller USACG. Eller Suhr eller noe slikt, for det er altfor dyrt for meg. Men Clement, helt klart! Makan til deilige trestykker skal man lete lenge etter!

Endret av Torh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torh, hører deg :)

Men du kunne jo ikke vite.... *hehe*

Du liker sikkert min approach uansett:

ji-coll6.jpg

Jeg har faktisk en gitar som Tom har bygd, også.... :) Men har ikke bilder av den her, den er mer som en prototype å regne. Men gitarene har ikke helt nådd det samme design-nivået som bassene har. Men dersom noen har idéer, så er Tom helt sikkert med på notene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.