Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Denyeverything


Anbefalte innlegg

Trodde jeg hadde skrevet en sånn tråd, men finner den ikke igjen. Kanskje den forsvant i den store gitarforumhackingen? Ja ja.. Jeg har vært her i tre-fire år, og er vel et par hakk over gjennomsnittsalderen. Jeg begynte å spille gitar rundt 1990, og spilte i en rekke svært forskjellige band frem til slutten av 90-tallet, da jeg stappet elgitarene i et skap og spilte noe stusselige greier på nylonstrenger i 5-6 år, hvorpå jeg tok til vettet igjen. Nå er jeg gammel, gift, far og for opptatt med å jobbe til å bli god til å spille igjen, men det hindrer meg ikke i å kose meg noe sinnsykt med gitarene mine :)

Endret av denyeverything
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mener nå du er fantastisk dyktig, de opptakene du har levert har vært veldig bra! husker du la ut en innspilling fra da du spilte på fest, og da tenkte jeg at det her ville være utrolig sloppy, nettopp fordi du var på fest :P men neida, du leverte noen ordentlige tøffe greier. Kudos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All erfaring er god erfaring, selv om noen vil si at nylonstrenger passer bestpå en fiskestang og ikke har noe på en gitar å gjøre. Har selv vært innom klassisk, men lærte meg bare å spille etter noter og et par lutstykker fra barokken og ble aldri noe særlig. Hyggelig å stifte "bekjentskap" med deg hvertfall. Setter pris på dine meninger og innlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.