Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Forslag til ny gitar?


Wachlaw

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg leker med tanken på innkjøp av ny el-gitar og trenger noen forslag da jeg ikke har særlig peiling:)

Kriterier:

Max: 7.000,-

Genre: Metal, Rock (ala Opeth, Dream Theater etc)

Generelt: Brukes i stua med pc som forsterker (har Line6 Guitarport etc.)

Tar gjerne imot forslag til innspillingsutstyr også, lydkort og det som følger med!

Mvh,

Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut Ibanez S320. Utrolig allsidig gitar som også er ganske lettspilt. PRS SE-serien har også en del gode gitarer. Alt etter hva du liker best.

De er alle veldig forskjellig å spille på. Hadde jeg vært deg ville jeg ihvertfall prøvd PRS SE, Ibanes RG og S320 og Epiphone Les Paul Custom/Standard og sett hva du liker best, lykke til :)

Jackson er ikke helt feil til metal heller. Går alltids an å bytte til EMG, Bare Knuckle, Seymour Duncan eller andre mikker senere for å få enda tightere lyd i gitaren. Sånne ting er mulig å forbedre i ettertid, da tilpasser man gitaren litt mer til den spillestilen du liker best. ^^,

Til de penga kan du faktisk få tak i en Schecter Hellraiser C-1. Utrolig gode gitarer til Metal med skikkelige pickups og bra kvalitet.

Endret av Troll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.