Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Orange forsterker


romptråll

Anbefalte innlegg

Jeg ska nå kjøpe meg en nye forsterker, og har et budsjett på litt over 12 000. Har veldig lyst på en Orange forsterker, prøvte en nettopp og jeg syntest den hørest rå ut. :D

Det var en ad30htc med et orange kebinett jeg ikke husker hva heter, men finner ingen plass de selger dem i norge så eneste jeg lurer på er hvor jeg eventuelt kunne kjøpt en og hvor mye den koster. :D

Og hvordan er engentlig denne iforhold til en Blackheart 15 watt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle butikker i landet får i utgangspunktet tak i alle Orange-forsterkere (med mindre de ikke har noen produkter fra Dunlop (plekter etc), D'addario (strenger etc), Cort, Meinl, etc. Tror ikke det finnes en eneste butikk som ikke oppfyller de kravene. Det er nemlig Gulmoen & Engh som er importør og da er det lett å få tak i over alt...

Så alle får bestilt. Hvis du er usikker på hvor du bør kjøpe det vil jeg anbefale en butikk som har litt erfaring med Orange. Av de jeg vet om er det 4sound (imerslund), Myhrbraaten og selvfølgelig min butikk (men det blir jo selvpromotering, og det dropper vi. ;) ) som jeg vet har god kjennskap til forsterkerene. De fleste sender hvor som helst i landet for det frakten koster (dvs ca 300,- på den forsterkeren). Du bør jo sjekke litt opp hvem som har den beste prisen, og evt hvordan det er med service og andre vilkår.

Endret av Morten Larsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :)

Virker som dere er enige om at Rocker 30 er bedre :P da tror jeg at jeg går for en sånnen.

Men fant ut nå at jeg kan kjøpe på finn.no å få det noen 1000 billigere så jeg kommer nok til å kjpe den brukt.

Er det noen kabinetter dere anbefaler?

Tenker på å kjøpe orange kabinett etter hvert men har ikke rå til det akkurat nå.

Endret av romptråll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå for Rocker 30, uten tvil! AD30 låter ikke på langt nær så fett, og spiller ikke særlig høyt heller. Rocker 30 spiller grisehøyt, og låter utrolig fett!

Blackheart kan ikke sammenlignes med disse i det hele tatt.

Gjøvik Musikk fører Orange :)

Det er det dummeste jeg har hørt. Har du prøvd en Blackstar i samme range som Rocker 30/AD30?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.