Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Marit Larsen kommer til Midnattsrocken!


Yngtchie Blacksteen

Anbefalte innlegg

De bytta ut to essensielle bandmedlemmer.

Jeg har i flere år vært Deep Purple-fan og hørt musikk fra de fleste besetningene deres. Selvfølgelig foretrekker jeg mk. 2 med Ritchie Blackmoore og John Lord, men da jeg så dem i Sandnes for noen år siden med bl.a. Steve Morse kan jeg på ingen måte si at jeg ble skuffet. Når man går til konserten, vel vitende om at de har en ny besetning, så har man da andre forventninger?

Alder tatt i betraktning, synes jeg ikke Deep Purple har tapt seg nevneverdig mye de siste åra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte flere som sa at Deep Purple skuffet, så da var det kanskje bra at jeg ikke fikk med meg deres opptreden. Hva var det egentlig som gikk galt?

Det var liksom ikke no futt i dem, de bare stod å spilte. ja sykt bra musikk. en alikevell. både vokalisten, bassisten å trommisen har mista teken på å få med publikum. Gitaristen var den eneste som faktisk "var igjen av deep purple" hvis jeg kan si det sånn, å de var så strenge på scenen, bare fodi folk straks seg litt over gjerde der så bad han dem trekke tilbake:S midt i en sang liksom:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, det virker som de hadde en dårlig dag. Det meste jeg har sett av nyere Deep Purple har vært bra kvalitet, både spillemessig og visuelt. Hvis det er forandring i lineup folk klager over, da må jeg bare riste på hodet. Blackmore har ikke vært medlem av bandet siden 1993, som ganske sikkert er før mange i publikum engang var født. De har gitt ut fire sterke studioalbum med Steve Morse på gitar siden dengang, og to med Don Airey på tangenter. Airey har forøvrig har spilt på legendariske utgivelser som Blizzard of Ozz, 1987(Whitesnake), Painkiller, Still Got the Blues, og utallige andre, så jeg tviler på at han ikke leverer rent musikalsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, det virker som de hadde en dårlig dag. Det meste jeg har sett av nyere Deep Purple har vært bra kvalitet, både spillemessig og visuelt. Hvis det er forandring i lineup folk klager over, da må jeg bare riste på hodet. Blackmore har ikke vært medlem av bandet siden 1993, som ganske sikkert er før mange i publikum engang var født. De har gitt ut fire sterke studioalbum med Steve Morse på gitar siden dengang, og to med Don Airey på tangenter. Airey har forøvrig har spilt på legendariske utgivelser som Blizzard of Ozz, 1987(Whitesnake), Painkiller, Still Got the Blues, og utallige andre, så jeg tviler på at han ikke leverer rent musikalsk.

Jeg klager ikke på lineupen, men kan godt hende de bare hadde en (veldig) dårlig dag:P

Har ikke sett dem live noe mer, men har hørt album å da spiller dem jo drit bra:P

MEN, må si at hvis DDE og Marit Larsen er høydepunktene i år så blir det skuffende:P (solvom jeg tipper dem har både en og to gode headlinere på vei)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det var i 2006 at det ble annonsert på radio at Vardø Bymusikk hadde jobbet skikkelig hardt, og fått booket DDE til Vardø sommeren 2007. Det var visstnok en stor nyhet, men jeg klarte liksom ikke å dele den entusiasmen. Det kunne vært en stor nyhet 10 år tidligere, da DDE faktisk var et skikkelig populært band, men slitne, rølpete trønderrockere som spiller for et minst like slitent og rølpete Vardø-publikum...

Jeg kan jo legge til at det var et alkoholfritt arrangement, og billettene kostet sånn ca. 300 kroner. Nei takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.