Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ace Frehley akustisk gitar (Hjelp)


kimmels

Anbefalte innlegg

Sikkert en Gibson customshopmodell med Epiphone-logo :D

Mener Debris sa noe om at når man ser kjendiser med LTD-gitarer, så er det faktisk ESP med LTD-logo, for å pushe LTD-merket på kidsa. Mulig Gibson gjør det samme :)

På Megadeth-dvden jeg har, spiller jo Glen Drover over halve gigen med en LTD/«LTD».

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den på videoen så jo veldig ut som en Gibsonlogo, uten at jeg klarer å finne en lik en med gibson logo. Men er det en grunn til at du ønsker å skaffe deg en helt lik gitar som Ace? Hvis du bare skal ha en gitar i samme klassen, men kanskje mer igjen for penga, vil jeg anbefale deg å se på diverse aukustiske fra Ibanez.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den på videoen så jo veldig ut som en Gibsonlogo, uten at jeg klarer å finne en lik en med gibson logo. Men er det en grunn til at du ønsker å skaffe deg en helt lik gitar som Ace? Hvis du bare skal ha en gitar i samme klassen, men kanskje mer igjen for penga, vil jeg anbefale deg å se på diverse aukustiske fra Ibanez.

Er ikke det at jeg skal ha akk. den, men vil ha en med den formen å tykkelse.

Skal sjekke ut Ibanez.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert en Gibson customshopmodell med Epiphone-logo :D

Mener Debris sa noe om at når man ser kjendiser med LTD-gitarer, så er det faktisk ESP med LTD-logo, for å pushe LTD-merket på kidsa. Mulig Gibson gjør det samme :)

På Megadeth-dvden jeg har, spiller jo Glen Drover over halve gigen med en LTD/«LTD».

Spiller ikke han på Dean a?

EDIT: Ser at han har spilt på begge deler.

Endret av ErlendB
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.