Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gibson ute med ny gitar.


Fist of Fury

Anbefalte innlegg

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gibson er jo et stort konsern og prøver selvfølgelig hardt på å komme med noe nyskapende. Det meste flopper, og det er vel ganske klart at det beste de lager i dag er 'historic' seriene som baserer seg på det de laget for 60 år siden, men all ære for at de i hvert fall prøver. :D Greier de å frelse noen flere sjeler er det vel kanskje verd det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japanerne driter i Buckethead.. :P

vel, det gjør de nok ikke. Er det noen som elsker Buckethead så er det dem :P Var et klipp fra filmen hans der jeg tror en Japaner hadde kjøpt en haug med leketøy, deriblandt en stoor kanskje 2 meter høy Giant Robot leke/statu.

Nei, er sant det. Dere er ikke helt av tema, bare lurte på om noen kunne hjelpe meg å forstå bedre hva som ligger i denne gitaren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Gibson kunne klint til med en Explorer '84-reissue!

Synes Buckethead-gitaren er helt greit. Men at det var to killswitcher var litt overkill (hehe). Den som buckethead spiller på har vel bare en rød knapp.

Og til dere som hater/ikke liker Buckethead: Det gjelder å finne de rette sangene. Denne karen har jo gitt ut to album i året i 20 år, så det er mye å velge i. Han har utrolig mye dårlig, men når det først er bra, så er det skikkelig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.