Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bergensband søker musikere


Torgeir90

Anbefalte innlegg

Vi er to musikere på 19 år (gutter) fra Bergen, henholdsvis en gitarist/vokalist og en bassist. Vi er innspirert av band som The Beatles, Oasis, Blur, Zeppelin osv, men har i hovedsak lyst til å lage musikk som er satt sammen av flere sjangere. Har veldig lyst å starte et nytt Bergensband og ser for oss faste øvinger hver uke.

Søker først og fremst en lead guitar og en trommis, men "jo flere jo bedre". Så hvis du spiller musikk og vil jamme sammen med et band, så er du hjertelig velkommen til å sende en mail til oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Eg er en gitarist på 20 år fra Arna. Eg har ønsket å starte, eller bli med i et band en ganske god stund no. Eg er glad i Zeppelin, The Beatles og Oasis :) Eg kan noe Zepelin, men ikkje så mye av de andre. Har litt erfaring med samspill fra før. Eg har det dessverre veldig travelt før jul, men hvis dere fortsatt leiter etter gitarist på nyåret, er eg gjerne med å lage litt musikk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Heisann. Eg skriver litt informasjon en gang til. Eg ble plutselig litt usikker på om eg fikk sendt den forrige meldingen om ''litt mer info''. Eg skriver defor inn en ny melding. Vet ikkje helt om eg ser på meg selv som en lead-gitarist egentlig. Føler meg ganske stødig på backing, men eg kan for all del gi det en sjans. Har spilt gitar siden eg var rundt 16. Men var litt av og på en stund. Men har spilt no så godt som hver dag i snart ett år. Eg gikk på folkehøyskole i fjor, på musikklinje. Så har spilt en del med andre der. Det var en del supergitarister der, så eg spilte litt bass. Men eg foretrekker gitar fremfor det :P Eg liker å spille rock for det meste. Zeppelin lignende, av og til hardere, og av og til litt roligere saker. Gi meg en lyd hvis dere er interessert. Hadde vært kjekt med en liten lyd hvis plassen allerede var tatt :) Håper på positivt svar :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey man !

Sorry for at vi ikke har svart. Plassen er på ingen måte fylt og vi vil gjerne ha deg med. Vi covrer som regel Beatles musikk og hvis du har anledning kan du jo gå gjennom et par av disse... Vi kunne jo møtes en dag og tatt en "engangs øving" i AKKS sine øvingslokaler ? Du kjenner ikke til en trommis som også vil være med , eller andre musikere for den del ? Vet ikke helt hvordan du stiller deg i forhold til Beatles ?

Litt mer info om oss:

Gitarist/vokalist : Bor på Bønes og har spilt gitar i mange år. Liker helt musikk fra 60 - 70 tallet.

Bassist: Bor også på bønes, spilt bass i snart ett år. Liker samme type musikk.

- Ikke høye på pæra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Hallao!

Jeg er gitarist, kjenner en trommis og jeg spiller gjerne leadgitar. Jeg elsker Zeppelin, har et godt forhold til Beatles men kjenner ikke så godt til Oasis. Har spilt gitar i 4-5 år. Er veldig interessert i å spille i et rockeband. Spiller i band nå og har gjort det lenge, derfor har jeg god erfaring fra sammspill.

Hvis dere er interessert, gi meg en lyd.

j_s_b_einarsen@hotmail.com

Heter forresten Jørgen Severin og bor på Bønes.

Kanskje dere vet hvem jeg er, kanskje vi har gått på skole sammen?

PS: For å høre hva jeg driver med: Bandet jeg spiller i nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.