Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Metallica til Norge i 2010


joachiml

Anbefalte innlegg

Jeg har en kompis som er veldig sugen på å få sett Metallica live. Han fikk ikke tak i billett sist gang, og jeg tenkte det ville være en passe fin overraskelse å sende han et pip i dag om at han skulle på konsert i april.

Etter at jeg hadde tatstet inn kredittkortopplysninger og skulle sendes videre til BBS-greiene med bankbrikke osv nektet Firefox å være med mer.

Tre ganger til kom jeg så langt som dette, men Firefox nektet hver gang :(

Veldig kjipt når man faktisk har fått tak i billett, kan tenke meg det blir et helvete på mandag.

Får jeg tak i nok billetter tar jeg turen selv også, men om ikke annet skulle jeg veldig gjerne sett smilet til kompisen min om jeg hadde fått tak i billett til han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 317
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

En kompis hadde samme problem med Firefox. Han fikk det til etter å ha bytta til IE. Så, alle som skal prøve seg på mandag - BRUK IE, FOR ALL DEL! :)

Ah, jeg er for tiden i Oslo hos kjæresten hvor min gamle iMac står. Den har en versjon av IE som er helt ubrukelig, og.. vel... Safari virker ikke heller :D

Og som om ikke det var nok, er det noe bug i kjærestens macbook, så her sitter vi da. med litt reduserte muligheter :)

Kan man møte opp personlig på mandag for billettkjøp? Billettkontoret på Spektrum f.eks..??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du finne deg en internettkafé eller et bibliotek :D

Veit ikke om de selger det der, siden konserten ikke er i Spektrum?

Nei fader, skulle vært hjemme i Valdres gitt, der er alt så enkelt der :D

Såvidt jeg skjønner har Billettservice kontor i Spektrum, og billettservice og Spektrum er to forskjellige ting, men jeg blir ikke helt klok på hvorvidt jeg bør satse på å møte opp der på mandag eller ikke, evt hvor stor sjansen er for å få billett ved oppmøte uansett.

Skulle tro de holdt av noen billetter til de som sliter på nettet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde problemer med billettservice idag jeg også. :(

Var logga på klokka ni,da var det ståplasser,så klikka sida første gang,neste gang var det sitteplasser rad 1,sida klikka igjen,neste gang sitteplasser rad 9 seff måtte det klikke igjen,så ringte jeg inn til billettservice og endte opp med sitteplasser på rad 10 jippi, får prøve å ringe inn til mandag å prøve lykken eller vente til de kanskje annonserer københavn? Sitte på metallica virker ikke veldig spennende :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde problemer med billettservice idag jeg også. :(

Var logga på klokka ni,da var det ståplasser,så klikka sida første gang,neste gang var det sitteplasser rad 1,sida klikka igjen,neste gang sitteplasser rad 9 seff måtte det klikke igjen,så ringte jeg inn til billettservice og endte opp med sitteplasser på rad 10 jippi, får prøve å ringe inn til mandag å prøve lykken eller vente til de kanskje annonserer københavn? Sitte på metallica virker ikke veldig spennende :blink:

hadde samma probleme men ordna seg etter en og enhalv time :@

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt utrolig at billettservice, som har så og si monopol på slikt i Norge, ikke klarer å dimensjonere systemet sitt til noe i nærheten av pågangen. Problemet er vel at de ikke har noen insentiver til å gjøre noe med det - billettene blir jo solgt allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.