Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Metallica til Norge i 2010


joachiml

Anbefalte innlegg

  • Svar 317
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg skal i hvertfall ikke se det sell-out bandet der. Orker ikke å høre de elendige Death Magnetic-låtene live... Jeg hører ofte og gjerne på de gamle Metallica-platene, men jeg fikser ikke slik de har utviklet seg siden 90tallet. Vil ikke gi dem noen pengestøtte, for å si det slik :angry:

Endret av Blackvarg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal i hvertfall ikke se det sell-out bandet der. Orker ikke å høre de elendige Death Magnetic-låtene live... Jeg hører ofte og gjerne på de gamle Metallica-platene, men jeg fikser ikke slik de har utviklet seg siden 90tallet. Vil ikke gi dem noen pengestøtte, for å si det slik :angry:

Wtf!?

Les vg og da før du dømmer dem. Selv om jeg digger DM så står det på VG: Metallica er kjent for å gjøre endringer i settlistene sine, så fans vil antakelig kunne få høre godbiter fra den lange, tunge karrieren de ikke har hørt fra en norsk scene tidligere. :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal i hvertfall ikke se det sell-out bandet der. Orker ikke å høre de elendige Death Magnetic-låtene live... Jeg hører ofte og gjerne på de gamle Metallica-platene, men jeg fikser ikke slik de har utviklet seg siden 90tallet. Vil ikke gi dem noen pengestøtte, for å si det slik :angry:

Da kan du holde det for deg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har angret så utrolig på at jeg ikke har dratt tidligere år, men denne gangen skal jeg! Har sendt brodern på mission ticket på mandag.

Noen som vet hvor mange det er plass til i Stabæk-gymsalen i forhold til i spektrum?

Endret av Slash93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.