Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

DIO - Sentrum Scene 4. desember


rocktrond

Anbefalte innlegg

Husker Giuffria ja, men var nok aldri fan! Dream Evil, derimot er en klassiker som bør finnes i alles platehylle!

Helt enig!

Giuffria var tilogmed for corny for 80tallet :D

I could have been a dreeeaaammer!!

Herregud for en stemme på den mannen.

Er den plata utgitt i en form for remastra utg tro? Den veldig flate produksjonen ødelegger litt, hadde vært morro å hørt den litt friskere..

Endret av Debris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatt fra Eternal Terror:

De planlagte konsertene med DIO i Oslo og Bergen i begynnelsen av desember er avlyst etter at Dio selv hanvet på sykehus denne uka. Hele Europaturneen er avlyst og det forekommer ingen offisielle opplysninger om hva som feiler Ronnie.

Fra DIO / RonnieJamesDio.com - Official Site of Ronnie James Dio kan vi lese følgende presseskriv fra Ronnie James Dios hustru:

The European tour has been cancelled after Ronnie was taken ill. "Ronnie has been hospitalized and we are waiting for further news," explains Ronnie's wife/manager, Wendy Dio.

No further information is available at this time, but we wish Ronnie a speedy and complete recovery.

Eternal Terror ønsker Ronnie god bedring og håper han snart er på føttene igjen.

Ser ikke ut som dette blir noe av alikevell.

Endret av Tyrant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å f*** så lyst jeg har!!!

Dio var min musikalske oppvåkning og Vivian Campbell var mitt aller første gitaridol. Tross dette har jeg enda ikke fått sett Dio live. Skal begynne å spille kortene mine både på jobb og i heimen for å kunne ta turen ned.

INFO

Ditto!

Husker jeg så Dio med da 17-18 år gamle Vivian på Holy Diver turneen. Konsertarena var Hamar Kulturhus av alle ting, og bak meg i køen sto hele TNT med Ronnie i spissen.

Stort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.