Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

DIO - Sentrum Scene 4. desember


rocktrond

Anbefalte innlegg

Hot damn, jeg skal!!! Så Dio på Hamar Music Festival for noen år sia, det var fett. Riktignok med en tvers gjennom råtten BC Rich Warlock-spillende Blackmore-lookalike av en gitarist (husker ikke navnet), så detta blir nok ganske mye fetere :D

Det var ikke Craig Goldy? Han har jo spillt en del på BC Rich. Tror kanskje det er han som spiller denne gangen også - selv om Rockefeller/Sentrum Scene sidene sier at det er Doug Aldrich.

Endret av rocktrond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

While Craig Goldy is touring Australia with Budgie, Ronnie James Dio is pleased to announce that his good friend and ex-bandmate Doug Aldrich will be joining him, Rudy Sarzo, Simon Wright and Scott Warren for the upcoming UK/European DIO tour in November/December.

:D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det jo fra DIO David Coverdale hentet Doug Aldrich, så at han spiller med DIO når Whitesnake ikke er aktive, er vel slett ikke unaturlig. Meget god gitarist Doug, men litt for selvforherligende etter min smak. F.eks. 20 min. med gitaronani er ikke noe jeg setter veldig pris på lenger.

Endret av Audun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett Dio 4-5 ganger og den feteste konserten var den på Hamar med Goldy!

Bruttern så de i Hamar på tidlig 80 tall med Vivian (som forøvrig var i slåsskamp etter konserten!!!) Missunelig :lol:

Doug Aldrich er en allround bedre gitarist, men Goldy har noe av den gode gamle Dio ånden for meg :)

Så lenge det aldri kan bli Vivian C igjen så er jeg fornøyd med han, synes Dream Evil er den siste klassiske Dio plata.

OT: Noen som husker Goldy`s forrige band?

Corny som F.. Men sjekk soloen etter ca 1.20 Classic 80`s hehe

http://www.youtube.com/watch?v=fLLt5txxaGA

Endret av Debris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.