Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

G#?


Anbefalte innlegg

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe ja, Hugo minner meg om d'Artagnan, Euphor er Ludwig XIII, muth er Treville, og nils er kardinalen! Hehehe. Litt mye whisky nå kanskje,men en ting vil jeg gjerne ha sagt.

Det ER jævlig mye sutring generelt om personangrep og ditt og datt her på forumet, og det er klart, jeg må jo si meg enig i at i noen sammenhenger hvor man faktisk klarer å ha en saklig og seriøs diskusjon kan det jo for enkelte være irriterende at man blir kalt merkelige ting og tillagt egenskaper man selv føler at man alldeles ikke er i besittelse av. Vel. Jeg mener at er man ikke mann nok til å trekke blank og stirre fienden i hvitøyet, og gi alt man har for å forsvare det man tror på, tåler man ikke å bli kalt feiging, usling,hestkuk, ja sågar eselfitte, da får man knekke kården, heise et hvitt flagg og kapitulere fullstendig.

Vi er alle forskjellige. Vi tror på forskjellige ting, vi blir provosert av forskjellige ting, og vi gir uttrykk for disse forskjellige tingene på forskjellige måter. Og vi danner og bryter allianser, vi liker noen, vi misliker andre, sånn er livet. I et sånt forum som dette er det nødt til å oppstå konflikter som kan virke latterlige,barnslige,merkelige, i noen tilfeller kunne man tro at en krig kunne bryte ut, og når det gjelder dette med teori, SÅ BURDE DET FAEN MEG GJØRE AKKURAT DET!

Nåvel. Jeg ser for meg at Hugo er den typen som hvis han hadde vært trommis, så hadde han hatt 24" basstromme,22" ride, 14",16" og 18" tammer, og han hadde slått hardt som faen. Det er derfor jeg tror jeg forstår hva han snakker om.

Euphor og muth og nils og mange av dere andre hadde hatt en liten 16" basstromme uten hull i skinnet foran, og en sånn pikkoloskarp, og det liker jeg ikke, og derfor skjønner jeg ikke dere så godt, ja avogtil ikke i det hele tatt. Men man lærer jo etterhvert.

Jeg skjønner bare ikke hvorfor man skal være så jævla hårsår, og ikke tåle å bli litt utskjelt en gang iblant? Det er ikke farlig, det er bare å kvesse tastaturet og ta igjen! Dere har godt av det!

Men siden jeg tross alt er en liten gitaraspirant selv, så vet jeg jo at gitarister har et ego større enn månen, og det er vel kanskje her det går galt. Ikke for at JEG synes det går så veldig galt, men noen gjør muligens det.

Jeg setter pris på en brutal ordveksling i ny og ne, og det viser seg jo at de fleste av oss klarer å holde oss til saken og til fakta når det er noe av betydning som diskuteres.

En annen ting man må huske på er at personangrep,skjending og skamløs kvestelse av cyberlegeme og lignende i de fleste tilfeller foregår med et glimt i øyet, og man trenger da vel ikke være så pokkers selvhøytidelig bestandig?NEI MAN GJØR IKKE DET!

Så der. Fortsett kranglingen, barn, jeg gleder meg til neste runde! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåvel. Jeg ser for meg at Hugo er den typen som hvis han hadde vært trommis, så hadde han hatt 24" basstromme,22" ride, 14",16" og 18" tammer, og han hadde slått hardt som [sensurert]. Det er derfor jeg tror jeg forstår hva han snakker om.

Tro det eller ei, men det er det jeg ville hatt også. Evnt kanskje en 22" basstromme. Spørs litt på settingen. Og man må jo ha hull i basstromma for å flytte litt luft :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se...

Nå får jeg ikke disse quotehelvetesmaskineritingene til å funke så lev me det...Euphor skrev:

JEg kjedet meg og kunne ikke noe for det. hjalp deg litt. Siden du hadde tatt så mange whisky's - tHeMuTh|n :)

Nei, noe er litt tørt. :P

Lurer egentlig på hvordan du gjør det når du spilller nye låter. Du sier jo at du spiller en del ute, og da spiller du sikkert ikke bare egne ting. Hva gjør du hvis en låt går for høyt eller for lavt?

-For høyt eller for lavt for hva da?Vokalisten? da spiller vi i en annen toneart, eller helst stemmer ned, eller så spiller vi ikke den jævla låta i det hele tatt.

Har du noen gang hatt lyst til å spille med en saxofon eller annen blåser?

-hmm..Nei.Aldri.

Egentlig mye jeg undrer meg over, men stadig kommer jeg tilbake til at du sannsynligvis bruker mye teori i praksis.

Sikkert,altså jeg vet jo hva alle tonene på gitaren heter, men hva så? Si at jeg skal spille en A, og jeg spiller en A, men det betyr ikke noe mer for meg enn det.

Skjønner ikke hvorfor det så utrolig ille å vite hva man holder på med og i tillegg være istand til å spre sine idéer til medmusikanter for igjen å få spille mer enn man snakker forbi hverandre.

-Nei det har du rett i, det er fint å vite hva man gjør, det har jeg faktisk ønsket at jeg gjorde mer enn en gang, og det gjelder ikke bare gitarspilleng. Men jeg får det til likevel.

Greit at ikke alle har de samme behovene, men uansett bør det være mulig å forstå hvordan andre har nytte av det du selv ikke vil bry deg om.

-Javel?Hvorfor er vi ikke alle enige om at Bush er en tulling, at regnskogen bør reddes, og at kvinner ikke burde få lov til å samles i grupper større enn èn(1) da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-For høyt eller for lavt for hva da?Vokalisten? da spiller vi i en annen toneart, eller helst stemmer ned, eller så spiller vi ikke den jævla låta i det hele tatt.

men da bruker du jo teori da. Den hjelper deg med å transponere låta

Har du noen gang hatt lyst til å spille med en saxofon eller annen blåser?

-hmm..Nei.Aldri.

Men andre har kanskje lyst? Da hjelper igjen teorien

-Javel?Hvorfor er vi ikke alle enige om at Bush er en tulling, at regnskogen bør reddes, og at kvinner ikke burde få lov til å samles i grupper større enn èn(1) da?

Jeg kunne ikke vært mer enig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit at ikke alle har de samme behovene, men uansett bør det være mulig å forstå hvordan andre har nytte av det du selv ikke vil bry deg om.

-Javel?Hvorfor er vi ikke alle enige om at Bush er en tulling, at regnskogen bør reddes, og at kvinner ikke burde få lov til å samles i grupper større enn èn(1) da?

Det er forskjell på å forstå hvorfor noen har enkelte meninger, og det å være enig i disse meningene.

Jeg kan forstå og aksepterer de fleste meningene jeg hører i miljøene rundt meg, men det betyr ikke at jeg på noen måter er enig på noen områder.

Altså, forstå er ikke synonymt med enig.

Og som du viste i første svar; du kjenner godt til teori og bruker den til å transponere sanger.

Angående basstromme. To stykk takk, 24"x32".

Angående krig. Jeg er pasifist. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Og så må jeg få lov til å le av deg

Selvgod og fornøyd. Du har vel ikke tilfeldigvis også en veldig affektert og nedlatende vestkantdialekt?

Er selv fra vestkanten, snakker så absolutt med vestkantdialekt, og likevel er og blir du, Hugo, den mest selvgode jeg har vært borti på dette forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.