Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Exit Irina - A Very Time


Metalbrain

Anbefalte innlegg

Yesyesyes. Bandet mitt er ute med offisiell musikkvideo :P

http://www.youtube.com/watch?v=7iz8iji0bZ8

Mest låta jeg tenker på nå. Gi ris og ros! Nyinnspilling kommer med bedre gitarlyd (mer vreng, Simon måtte spille inn i all hast midt på natta, derfor er det såpass dårlig gitarlyd. Dvs, jeg spilte ikke gitar her, men vokkisen spilte inn alt. Programmerte trommer, han spilte inn 2 gitarer, bass og vokal. IMO er gitarlyden kjip, iallefall :P litt for mye skranglevreng). Innspilling av 2 låter til kommer også, så gled dere! (Hvis noen skulle like denne). På de nye innspillingene skal også jeg spille gitar. Men gi kommentarer på låta så langt, det tas imot med stor takk! :)

Sjangeren er progressiv metalcore. Ellernoe. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går vel under Screamo?

Eller metalcore? eller kanskje tech metal? Eller kanskje det er screamo?

Jeg tror jeg må gå for eksperimentell progressiv tech indie metalcore. Who gives a shit, egentlig? :P

Men takk for at du syntes det hørtes bra ut. Vi skal spille inn flere låter snart, den ene som ikke er spilt inn enda er IMO jævlig, jævlig fet :D bedre gitarlyd kommer som sagt, og jeg skal få simon til å legge av den høye hylinga si som kan virke screamo, liker den ikke sjæl .. :P

Endret av Metalbrain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.