Web Analytics
Jump to content

Hva skjer her?

Torh

Recommended Posts

Sjekk det ud:

. Gå til rundt 5:35. Sånn omtrent hvordan kan man nærme seg Aarsets lyd fra der og litt utover? Utrolig stilig.. Hvis du kan gi meg noe tips til hvordan en AxeFX (Standard) kan fikse noe sånt, kan jeg garantere deg at du blir en bedre person på alle mulige måter. Jeg kan saktens tolerere tips gjennom vanlige effekter også, dersom du ikke er en Axist. :) Edited by Torh

Jeg vil kanksje tippe en fuzz factory kombinert med et filter av noe slag. Høres ut som om fuzz factory'en oscillerer når han ikke spiller. Ser også ut som om han kontrollerer et slags filter over det hele med en expresionpedal.

Litt usikker på den fele-lignende effekten han har i starten da. Høres både glatt og fuzzete ut. Kanskje fuzz factoryen i en mindre ekstrem setting i kombinasjon med noe annet?

Vil si det er mer enn delay og volum, ja.. Tror phattie er inne på det med fuzz.

Ja, for å klarifisere, jeg er mer interessert i fele-effekten.. Veldig særegen lyd. En ting er lead-linjene, men når han spiller to noter eller flere, blir det veldig spennende.. :)

• 2 weeks later...
  • 5 weeks later...