Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Monster Cable i norge?


Sandman

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å kjøpe meg Monster Cable, nærmere bestemt Monster Instrument Pro Rock Performer 500, eller noe sånt,uansett,jeg trodde dette skulle gå fint. Det gjorde det jo ikke.

Jeg sjekket diverse forhandlere i Norge, det viste seg at ingen av disse hadde Professional-greiene til Monster, de hadde bare kabler til TV'er og Playstation og gud vet hva. Så jeg sendte en mail til et par av disse distributørene, Akers Mic inkludert, og har nå ventet noen uker på svar. Så i dag tenkte jeg at jeg skulle bestille fra et annet sted, på nett. Etter å ha browset igjennom diverse steder nå etpar timer, så har jeg kommet til at de få som sender utenfor USA skal ha mellom 50 og 170 dollar for å sende meg to kabler, noe jeg finner HELT sinnsykt og jeg NEKTER å betale så mye for frakt, ettersom sist jeg bestilte noe fra USA,så betalte jeg 6 dollar, og det tok 6 dager, og det funka fint som faen.

Så DA kommer vi til saken. Ettersom det er mange smarte mennesker her, så tenkte jeg at dere kanskje enten visste om noen som selger det jeg skal ha i norge, eller som vet om en forhandler utenlands som ikke skal ha halve det armenske forsvarsbudsjettet i frakt. På forhånd tusen takk,med oppriktige ønsker om sannhet og kjærlighet til hver og en av dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.