Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dimmu Borgir på Backstage Musikk!


Morten Larsen

Anbefalte innlegg

Vi er så heldige å få selveste Dimmu Borgir på en signing session på Backstage Musikk onsdag den 09. desember kl 15.00. Begge gitaristene, både Silenoz og Galder kommer og du får muligheten til å møte norges kanskje råeste musikere! Må forresten bare ta av meg hatten for de nye signaturgitarene deres. Latterlig tøffe å se på og låter som en kule (en skikkelig slem kule som du ikke tuller med). :D Særlig Okkultist-modellen synes jeg er er helt rå! Også koster de ikke det hvite i øyet heller. :)

Noen som har lyst til å møte opp og få ondskapsfulle signaturer? :ninja:

dimmu1.jpg

Endret av Morten Larsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ser på plakaten, og lurer på om Dimmu Borgir er en underavdeling av smurfene? Sinnasmurfer? De er jo blå og sinte? Glimrende initativ, synd jeg bor litt for langt unna. Hadde det vært litt senere på dagen, hadde det kanskje blitt en togtur. Da skulle jeg fullført satanukulelen jeg planlegger, og fått den signert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på plakaten, og lurer på om Dimmu Borgir er en underavdeling av smurfene? Sinnasmurfer? De er jo blå og sinte? Glimrende initativ, synd jeg bor litt for langt unna. Hadde det vært litt senere på dagen, hadde det kanskje blitt en togtur. Da skulle jeg fullført satanukulelen jeg planlegger, og fått den signert.

haha! Jeg tenkte med en gang på U-hu(eller hva det heter) fra Barne-TV da jeg så bildet :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lyst til å ta en gratulerer-med-endt-helveteseksamens-stress-tur til Oslo for å se på det her.

Nå ligger vel Backstage i Sandvika, men det er sikkert fint å dra til Oslo og, men der er det nok ikke mange Dimmu Borgir-gitarister :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nå nærmer deg seg ganske bra. Signing session er i Morgen og har fått veldig positiv respons. Dimmu Borgir er jo det største bandet Norge har produsert noensinne...

Som en ekstra gladnyhet fikk jeg vite i går at hovedansvarlig for både ESP og Blackstar kommer til å være der og svare på spørsmål, samt at det blir mulighet for demospilling av en del heftige forsterker-rigger. :D

Vi sees?

Hvis jeg FÅR en bare for å møte opp, så høres det jo ut som en tur jeg kan klare å gå i pluss på... :D

Du får en signatur ja. Helt gratis...

(men hvis du snakker om gitaren så må du nok betale noen vekslepenger til mannen bak kassa)

åh faen! Så feil på kartet, da ble det jo helt forjævlig gæli :(

Hehe. Sandvika er 17 minutter med tog fra Oslo S og det går tog tid 6 ganger i timen, så skjønner at det ble en verden av forskjell.. :P Husk at de 17 minuttene av livet ditt får du ALDRI tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.