Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hail Solstorm!


Ataxia

Anbefalte innlegg

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skryter ihvertfall ikke av mitt eget ;)

Men å kritisere noen for å være den og den alderen greier du fint? Jeg vil påstå det er mer rettferdig overfor sine lyttere å presentere produktet på en måte at man viser at det er noe man tror på. Verden florerer av folk som avvæpner all mulig kritikk ved å innledningsvis erklære "Det er ikke så bra og tight og tøft og sånt" e.l, og formelig TIGGER om kompliment. Da er det mye greiere å kunne si "Hør på dette, det er tøft." hvorpå noen fint kan få lov til å svare "Nei det er det ikke.", dette gir en mye mer meningsbærende debatt rundt musikken enn hva det motsatte kunne resultert i. Når det er sagt, så synes jeg du bør la janteloven gå enda hardere inn på deg, ettersom du tydelig hever deg over alt og alle, i kraft å være påtatt beskjeden.

Takk.

PS: Good going å tolke overdrevet skryt ut fra å skrive "Hail" i emnetittelen også, du projiserer ganske hardt.

Endret av BlueGrot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle han ikke skryte hvis han er stolt over det ? Må da være lov...

Dritfet sang Ataxia :D

Vise stolthet er en ting, haile sitt eget er bare kvalmt.

Skjønner hva du mener, men det er måten å gjøre det på...

Problemet med verden er at ingen har baller til å skryte når de vet de sitter på noe som er fett. Mindre ydmykhet, mer baller!

Hørt noe så dumt... Du er tydelig en analytiker, aph.

Tror du virkelig at ytterligere arroganse vil løse verdensproblemene? Tulling.

Endret av Kjutte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg dere rotter dere mot Kjutte her! Å haile sitt eget band er litt teit, synes jeg. Når jeg først så trådoverskriften tenkte jeg kanskje det var noen andre som la ut klipp av Solstorm eller lignende. Jeg synes Kjutte har all grunn til å kalle hailing av eget band harry.

Bra du kommer og hjelper han.

Skjønner ikke hvordan folk kan bli så grinete av trådtittelen. Tar man det seriøst bør man kanskje begynne med innefotball istedenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.