Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarlærer


Baron Ereksjon

Anbefalte innlegg

Jau,

Nå har jeg spilt gitar i omtrent ett og et halvt år, og har lært en god del av meg selv.

Men, nå har jeg kommet til det stadiet der jeg ikke lærer så mye av meg selv lenger, og har bestemt meg for å skaffe meg gitarlærer.

Så, dette spørsmålet er til dere der ute med gitarlærer (og dere andre som vet svaret på spørsmålet):

Hvor bør jeg sjekke for å finne en gitarlærer som kan lære meg det jeg trenger?

Mulig det bare er jeg som har fordommer, men jeg tenker liksom at hvis man slår opp i Gule Sider finner man bare middelaldrende folk som har lyst på ekstrainntekt ved å ta kull på 10 stykker samtidig og lære dem et par akkorder.

Jeg har mest lyst til å lære soloteknikker og skalating, shredding, sweeping, øvelser/teknikker for å bli kjappere og få bedre koordinasjon mellom høyre og venstre hånd.

Skalaøvelser, improvisasjonsteknikker og...ja...you name it, det meste av sologreier :)

Bare for å få "kresen snørrunge" stempelet trykket ekstra hardt i pannen sier jeg at det beste ville vært privattimer her i Oslo et sted 8)

Takk for alle råd og all hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.