Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Suhr Pro S3 og indoorstorm.com


Stein-Ove

Anbefalte innlegg

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har akkurat solgt en prikk lik gitar til 11 lapper. Som fleskefinn nevnte, er det hans gamle :) Kjempegod gitar, og eneste grunen til at jeg solgte den igjen var GAS (bombe). Kvaliteten er suveren, og uansett hvor hardt jeg prøvde, fant jeg ikke én eneste ting å utsette på gitaren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

I dag fikk jeg beskjed fra Indoor Storm om at gitaren er sendt!! :D

Gitaren er sendt via USPS Priority Air Mail og jeg har mottatt noe som heter "USPS Customs Declaration number".

Det er vel dette nummeret jeg skal henvise til når jeg skal betale moms, men jeg finner ikke ut hvordan jeg skal gå frem for å få det gjort. Det er vel en fordel at jeg forhåndsbetaler momsen for å unngå ekstra tid og ikke minst gebyrer?

Noen som har erfaringer på dette?

Når jeg søker opp nummeret i tracking søkefeltet til usps, får jeg opp følgende melding:

Label/Receipt Number: CPXX XXXX XXXX X

Status: Acceptance

Your item was accepted at 11:07 am on November 28, 2008 in CLARKSVILLE, TN 37040. No further information is available for this item.

Additional information for this item is stored in files offline.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg beskjed fra Indoor Storm om at gitaren er sendt!! :D

Gitaren er sendt via USPS Priority Air Mail og jeg har mottatt noe som heter "USPS Customs Declaration number".

Det er vel dette nummeret jeg skal henvise til når jeg skal betale moms, men jeg finner ikke ut hvordan jeg skal gå frem for å få det gjort. Det er vel en fordel at jeg forhåndsbetaler momsen for å unngå ekstra tid og ikke minst gebyrer?

Noen som har erfaringer på dette?

Når jeg søker opp nummeret i tracking søkefeltet til usps, får jeg opp følgende melding:

Label/Receipt Number: CPXX XXXX XXXX X

Status: Acceptance

Your item was accepted at 11:07 am on November 28, 2008 in CLARKSVILLE, TN 37040. No further information is available for this item.

Additional information for this item is stored in files offline.

USPS er USA`s standard postvesen så du betaler momsen på postkontoret ditt når du henter den.

Jeg har fått gitarer fra Indoor Storm før sendt på samme måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

USPS er USA`s standard postvesen så du betaler momsen på postkontoret ditt når du henter den.

Jeg har fått gitarer fra Indoor Storm før sendt på samme måte.

Tok det lang tid fra gitaren var sendt til du pakket den ut? Jeg har også lest at gitaren bør stå litt i kassen før jeg tar den ut slik at den får gradvis venne seg til temperaturen inne. Stemmer dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok det lang tid fra gitaren var sendt til du pakket den ut? Jeg har også lest at gitaren bør stå litt i kassen før jeg tar den ut slik at den får gradvis venne seg til temperaturen inne. Stemmer dette?

Ja og nei. Hvis du henter gitaren på din nærmeste post-i-butikk eller noe sånt er den jo allerede romtemperert, og da gjør det ingenting. Om Kong Vinter mot formodning skulle komme hardt tilbake, slik at gitaren din er frossen når du bærer den inn i sitt nye hjem bør den få noen timer i kassa til å akklimatisere seg.

Grattis med ny fjøl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok det lang tid fra gitaren var sendt til du pakket den ut? Jeg har også lest at gitaren bør stå litt i kassen før jeg tar den ut slik at den får gradvis venne seg til temperaturen inne. Stemmer dette?

Hvem er det som er så tolmodig da? Nå jeg fikk Suhr'en min fra Indoor pakka jeg den opp med en gang den kom på lageret her. Dro først akkorden og den var fortsatt perfekt stemt.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og nei. Hvis du henter gitaren på din nærmeste post-i-butikk eller noe sånt er den jo allerede romtemperert, og da gjør det ingenting. Om Kong Vinter mot formodning skulle komme hardt tilbake, slik at gitaren din er frossen når du bærer den inn i sitt nye hjem bør den få noen timer i kassa til å akklimatisere seg.

Grattis med ny fjøl!

Takk!

Ja, det er post i butikk her så regner med at gitaren er temperert sånn noenlunde.

Hvem er det som er så tolmodig da? Nå jeg fikk Suhr'en min fra Indoor pakka jeg den opp med en gang den kom på lageret her. Dro først akkorden og den var fortsatt perfekt stemt.......

Må innrømme at det må være tortur å måtte sitte og vente på å åpne kassen samtidig som gitaren ligger der rett foran meg, men vil jo ikke ta noen risk heller da. 4mnd venting. Er villig til å holde ut noen timer ekstra om nødvendig. Gleder meg sykt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.