Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Drømme-samarbeid!


Alijens

Anbefalte innlegg

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vi stjeler gitarene til James Hetfield og gir han en mic. No more guitar for you Mr. Hetfield.

Hadde James hadde hatt den gamle stemma si hadde jeg vært enig.

En annen kul line-up:

Russel Allen

John Petrucci

John Myung

Mike Portnoy

Tror nok mange hadde likt Dream Theater bedre med denne line-upen. Hadde vært spennende!

Instrumental-band:

Marty Friedman

Dimebag

John Petrucci

John Myung

Mike Portnoy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Russel Allen er jo med i ett drømmesamarbeid allerede ;)

Hvis du tenker på Symphony X, så synes jeg det blir litt for "power", der alt handler om krig, pirater og gamledager. Synes Dream Theater er mye mer progressivt og lager mer innvikla greier enn Symphony X. Men for all del, jeg digger Symphony X, jeg synes bare Dream Theater er kulere!

EDIT: Høres ikke så dumt ut det, Blackvarg. Jeg - i motsetning til veldig mange andre - liker vokalen til LaBrie. Hatet den først, men etterhvert så begynte jeg å like den. Alt annet enn growl- (noe funker, Meshuggah, Amon Amarth), american pie-(Sum 41, Blink 182 osv) og emo-synging/skriking høres bra ut i mine ører.

Endret av ErlendB
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Kom på noe som hadde vært knall. Brian Setzer og Paul McCartney! Begge på vokal :D

Mangler bare en trommis da. Forslag til hvem som kunne gjort seg? Slim Jim Phantom eller Bernie Dresel blir liksom for åpenbart siden det er de Setzer pleier å spille med :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.