Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Angående kjøp av Takamine EF-261 SAN


Stian Ertvåg

Anbefalte innlegg

Har den siste tiden vært sugen på innkjøp av en ny elektro-akustisk gitar til bruk på mindre opptredener, og har spesielt sett på Takamine EF-261 SAN etter å ha lest litt rundt på internett. Gitaren skal for det meste brukes tilkoblet, og ellers til litt privat sofaklimpring, så behoved for stor kasse (EF-261 har visst en mindre kropp enn normalt, "artistkropp") er ikke prekært. Har sjekket litt rundt i nærmiljøet etter butikker som fører Takamine, men har ikke funnet noen som har EF-261.

Noen som har prøvd denne? Skal være veldig lettspilt og fin hals, samt klinke veldig fint over forsterker. Kunne godt tenke meg å prøve før et kjøp, men har sett såpass at jeg nesten tar sjansen på den uansett. Funnet den i USA på supertilbud til $799, noe som vil si at jeg får den til Norge ferdig momset til ca 7000,-.

Tar alle tips med stor takk før innkjøpet finner sted i nær fremtid, og er som sagt på utkikk etter en gitar med artistkropp som ikke fyller hele fanget og fungerer minst like godt tilkoblet som ak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.