Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny multieffekt


jealei

Anbefalte innlegg

heisann godtfolk, jeg går for tiden og vurderer et kjøp av en multieffekt, av den grunn av stompbox riggen min ikke er særlig kompakt, og det er alltid et eller annet som ikke er som det skal, jeg eide en boss gt 8 før, den låt jo greit, men det var så mange instilinger at det var til og bli gærn av så jeg kvittet meg med den, og gikk over til stomboxer, problemet nå er jo at riggen er så svær at den tar hele scena og jeg kan ikke kvitte meg med noen av pedalene, alle har sitt formål, så kjøpte en venn av meg en line 6 m13, den virket jo utrolig praktisk, så jeg vurderer om jeg skal gå til innkjøp av en slik en. men er det noe annet som ligner på markede for tida? har ikke fulgt med på en stund.

jeg spiller litt lett og tung rock, den trenger ok vreng, også jeg er også veldig glad i bruk av litt spacey delay, litt sånn "ambient" også sånne fine delay rytmer viss dere forstår :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten at jeg vet hvordan de dyrere pedalene til Digitech låter så kan jeg hvertfall si at billigere Digitech-multieffekter er noe ræl. Ville personlig lett kjøpt en M13 foran noe som helst som det sto Digitech på.

TC Electronics er dog noe man aldri skal kimse av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.