Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Lage footswitch


Anbefalte innlegg

Heisann!

Da var det sånn at jeg har fått en ny forsterker i hus, nemlig Peavey Valveking. Fulgte ikke med footswitch da jeg kjøpte den, derfor tenkte jeg å lage en selv.

Så da er spørsmålet, er dette vanskelig? Er det noen allvitende personer på forumet her som har noen tips, og muligens guider? :)

På forhånd, takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter på toget nå, så skriver ikke noen guide, men det er dødslett og du klarer ikke å ødelegge noe. Pleier å lage meg provisoriske switcher av lampettledning og lysbrytere. Ærlig talt er det jo ikke verdt det, for du får jo footswitch nesten like billig som delene separat, men det er jo litt morsomt. Alt du trenger finnes på google.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det er to brytere og ikke en blir det fort mer innviklet. Ikke verre enn å finne ut hvordan du skal koble, men siden det er to brytere blir det vel NI forskjellige måter man kan koble på... Da jeg hadde 5150, prøvde jeg med en hel haug forskjellige footswitcher før jeg krøp til korset og kjøpte den store plastdritten til Peavey :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.