Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

favoritt solo?


Gjest KAARVAAG

Anbefalte innlegg

  • Svar 205
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette er eit utroleg vanskeleg spørsmål, men eg skal prøve å svare. For meg er ein god solo noko som driv songen fram og fram til eit høgare nivå. Den som spiller soloen bør også vise at han/ho liker det ho gjer, gjerne med innlevelse. Eksempler på soloer som fyller disse kriteria til punkt og prikke er:

Enig i definisjonen.

Steve Lukather - While my guitar gently weeps (sjekk ut youtube)

David Gilmour - Comfortably Numb, The Blue osv..osv.

Mark Knofler - Brothers in arms.

En solo trenger ikke å være rask for å være bra. Innlevelse og feeling er viktigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken solo jeg anser som den beste varierer egentlig veldig fra dag til dag... egentlig fra minutt til minutt:P kommer jo ann på stemmning og humør :P

vet ikke hvordan jeg legger ved youtube-klipp, men hvis jeg må velge en solo så må det bli soloen til Synyster Gates i "Seize the day" av Avenged Sevenfold.

Hvorfor? jo fordi den bare rører meg hver gang jeg hører på den :blush: den er så full av feel at det er nesten skummelt :D

her er en link til sangen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

visste jeg kom til å få noen slike komentarer, må bare bemerke at jeg aldri har sagt at han er i verdens eliten. jeg sa bare at det var en av de soloene jeg liker best, ikke bare fordi jeg synes selve soloen er fin, men også fordi det knytter seg en del personlige minner til den soloen for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.