Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Trenger hjelp med Von Raven tabs


JohnnyRubber

Anbefalte innlegg

Hei! Bandet mitt og jeg har bestemt oss for å spille Von Raven - The moment you die (utrolig fet sang). Problemet er at de både er et norsk, ukjent band og de ikke slipper debut-album før over nyttår. Jeg har ikke spilt gitar mer enn i 2-3 år, og gehøret er derfor ikke helt på plass.

Om du har lite å ta deg til i nærmeste fremtid, hadde det vært helt FANTASTISK om du, som den godhjertede personen du er, kunne hjelpe meg med rythm-gitaren. Lead er allerede i boks

Tar imot ALLE tabs med STOR takk. Både power tabs, guitar pro og "vanlige".

Til de med spotify: Spotify: Von Raven - The Moment You Die

Youtube:

Peace and love, McLovin ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

hmm,den skal jeg prøve på senere ikveld..har ikke høytalere atm,så får ikke hørt den før senere :P

kan dog ikke låve at jeg får til noe særlig! :P

sorry,men jeg er helt hjelpeløs :blush::(

men det var et jævli bra band! :D :D

Endret av KAARVAAG
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd. Lenge. Alt for lenge...

Hadde mye ørebetennelse som barn, og sprengte trommehinner som faen. Har resultert i at jeg hører lite av hva folk sier når det er støy rundt meg, og jeg har problem med bass-toner. Og i dette tilfelle går rythm for dypt for at jeg klarer å fange opp. Om du hadde postet helt enkele tabs på vers, briddge og refreng, så hadde du vært verdens beste! Liek, no shit.

Endret av McLovin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.