Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny gitar: Satriani eller Vai?


BjørnReiten

Anbefalte innlegg

  • Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke mange andre gitarer du finner fire lekre skalloperte bånd på heller. Og håndtak er kult, kommer ikke unna den!

Ishibashi har også tidvis noen veldig snasne spotmodeller inne. Spotmodeller vil si modeller som er bestilt i et lite opplag til den butikken. Da kan du finne andre farger/innlegg/treslag fra produksjonsmodeller. Om du finner noe nesten perfekt i en produksjonsmodell kan du ha flaks med en spotmodell. Dog, du skal ha flaks for å vinne i lotto også... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje vanskelig å begripe, men det finnes faktisk forskjellige tykkelser på halsene til diverse RGer. Ingen har vel riktignok Kotzenhals :P

Prestigene har vel tynnest, og de er faktisk tynnere enn JEMen også ;)

Jepp, er hvertfall noen RGer som er ganske tykke i halsen. Derfor hadde det passa meg bedre med prestige:)

Men jeg sliter litt med å finne skikkelige sider hvor de selger prestige, og som sender til norge. Et kjøp her i landet er uaktuelt for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, er hvertfall noen RGer som er ganske tykke i halsen. Derfor hadde det passa meg bedre med prestige:)

Men jeg sliter litt med å finne skikkelige sider hvor de selger prestige, og som sender til norge. Et kjøp her i landet er uaktuelt for min del.

Av ren nysgjerighet, hvilke RG`er er det?

Har prøvd bøttevis og aldri noen jeg ville betegnet som å ha noe i nærheten av tykk hals...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.