Web Analytics
Jump to content

Stiletto vs Rectifier kabinett

tomsti
 Share

Recommended Posts

Er det noen som har prøvd kabinettene opp mot hverandre? spør av nysgerrighet. Veit at rectifier er oversized osv, er ute etter svar om lyden ;)

Har prøvd begge to (desverre ikke dirkete A/B-testet) og jeg likte Stiletto best. Tightere enn Rectifier, ikke så mid-scoopet og med mer enn nok bass. Så en video der en kar A/B-testet Stiletto mot Rectifier og det er nok større forskjell lydmessig enn mange tror. Skal se om jeg finner den.

Har prøvd begge to (desverre ikke dirkete A/B-testet) og jeg likte Stiletto best. Tightere enn Rectifier, ikke så mid-scoopet og med mer enn nok bass. Så en video der en kar A/B-testet Stiletto mot Rectifier og det er nok større forskjell lydmessig enn mange tror. Skal se om jeg finner den.

det hadde vært artig med en A/B-test av de to ja! jeg er interessert i best lyd så klart ;)

• 4 weeks later...

Bør nok sammenligne med et Recto traditional da.

Jeg hadde oversize Recto 4x12 og det er en ganske annen greie.Hadde en stor kabinett shootout da jeg hadde tilgang på endel Mesa modeller gjennom importør.

Kan bare si at det er store forskjeller, men det er jo igjen avhengig av hva man skal bruke de sammen med..

Har man en topp med mye bass blir jo fort en Recto Oversize veldig boomy f.eks

Trad og Stilletto er mer i vintage Marshallcab-land.