Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Stiletto vs Rectifier kabinett


tomsti

Anbefalte innlegg

Er det noen som har prøvd kabinettene opp mot hverandre? spør av nysgerrighet. Veit at rectifier er oversized osv, er ute etter svar om lyden ;)

Har prøvd begge to (desverre ikke dirkete A/B-testet) og jeg likte Stiletto best. Tightere enn Rectifier, ikke så mid-scoopet og med mer enn nok bass. Så en video der en kar A/B-testet Stiletto mot Rectifier og det er nok større forskjell lydmessig enn mange tror. Skal se om jeg finner den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd begge to (desverre ikke dirkete A/B-testet) og jeg likte Stiletto best. Tightere enn Rectifier, ikke så mid-scoopet og med mer enn nok bass. Så en video der en kar A/B-testet Stiletto mot Rectifier og det er nok større forskjell lydmessig enn mange tror. Skal se om jeg finner den.

det hadde vært artig med en A/B-test av de to ja! jeg er interessert i best lyd så klart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Bør nok sammenligne med et Recto traditional da.

Jeg hadde oversize Recto 4x12 og det er en ganske annen greie.Hadde en stor kabinett shootout da jeg hadde tilgang på endel Mesa modeller gjennom importør.

Kan bare si at det er store forskjeller, men det er jo igjen avhengig av hva man skal bruke de sammen med..

Har man en topp med mye bass blir jo fort en Recto Oversize veldig boomy f.eks

Trad og Stilletto er mer i vintage Marshallcab-land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.