Web Analytics
Jump to content

få det til å høres bra ut..

tidyboy17
 Share

Recommended Posts

hei! bare lurer på en liten ting...har spilt gitar i ca 1 1/2 og spiller på en ganske løven gitar(en crafter) og føler at når jeg tar et grep så høres det ikke så bra ut som det burde(skylder litt på gitaren) så bare lurer på om folk har noen tips om hvordan jeg kan få det til å høres bedre...enten det er hvordan jeg slår på strengene eller no annet! har såklart spilt på bedre gitar og da høres det betydligere bedre ut, men men...alle tips mottas med takk!

sikker på at gitaren er stemt? Hvis strengene ligger for nærme gripebrettet kan det også hende at det skurrer. Kan jo også være at du rett og slett tar grepene feil, men siden du ikke har det samme problemet på andre gitarer er det nok ikke det..

gå til nermeste gitarsjappe og si at du vurderer å kjøpe en gibson/fender el no, men at du må prøve de før du bestemmer deg...

Prøv å se om det er no forskjell på lyden da!! hvis ikke så er det du som tar grepene feil el no.

Når du er ferdi med å prøve sier du at du må tenke litt på om du skal kjøpe gitaren... :mrgreen:

Dette er jo en sikker vinner!!!

hei! bare lurer på en liten ting...har spilt gitar i ca 1 1/2 og spiller på en ganske løven gitar(en crafter) og føler at når jeg tar et grep så høres det ikke så bra ut som det burde(skylder litt på gitaren) så bare lurer på om folk har noen tips om hvordan jeg kan få det til å høres bedre...enten det er hvordan jeg slår på strengene eller no annet! har såklart spilt på bedre gitar og da høres det betydligere bedre ut, men men...alle tips mottas med takk!

Kjøp ny gitar...

• 2 weeks later...