Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Metallica


Benjamin336

Anbefalte innlegg

Laget min første video på tuben så tenkte jeg skulle dele den her.

Er ny i dette gamet enda så tar gjerne imot tips og råd.

Jeg dempet ned gitaren min da soloen kom pga den spiller jeg ikke selv (kommer nok etterhvert) sånn at den ikke ble liggende i bakgrunnen.

har forøvrig byttet kameraet mitt fordi jeg ikke var fornøyd med det jeg brukte til denne innspillingen, så neste vil bilde og være bedre.

Så her er jeg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laget min første video på tuben så tenkte jeg skulle dele den her.

Er ny i dette gamet enda så tar gjerne imot tips og råd.

Jeg dempet ned gitaren min da soloen kom pga den spiller jeg ikke selv (kommer nok etterhvert) sånn at den ikke ble liggende i bakgrunnen.

har forøvrig byttet kameraet mitt fordi jeg ikke var fornøyd med det jeg brukte til denne innspillingen, så neste vil bilde og være bedre.

Så her er jeg! ;)

Kule greier, men jeg synes det mangler litt sjel! (Vibrato????)

Veldig statisk, men dynamikken kommer nok etterhvert. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laget min første video på tuben så tenkte jeg skulle dele den her.

Er ny i dette gamet enda så tar gjerne imot tips og råd.

Jeg dempet ned gitaren min da soloen kom pga den spiller jeg ikke selv (kommer nok etterhvert) sånn at den ikke ble liggende i bakgrunnen.

har forøvrig byttet kameraet mitt fordi jeg ikke var fornøyd med det jeg brukte til denne innspillingen, så neste vil bilde og være bedre.

Så her er jeg! ;)

ganske bra spilt det her! er noen småbommer her og der, men ikke noe en vanlig dødelig ikke gjør ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det!

Jo jeg virker "doven" her, akkurat det og filme seg selv er ikke helt det store hehe men det kommer seg vel håper jeg.

Bra at dere syntes dette var ok ihvertfall, da er jeg noen lunde i riktig retning :)

Ser for meg Metallica - One som neste sang, kanskje til og med "duett" med bjarteab ifra tuben, dette blir et gøyt prosjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.