Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Lyd in på pc


arildbt

Anbefalte innlegg

Hallah!

Jeg trenger en "sak" som gjør at jeg kan spille inn mine idèer på min pc for så å kunne gi disse videre til min kompis som bor et stykke unna. pr mail? I alle fall via en usb-penn som han kan få. "Saken" Må ha inngang for sang-mic.slik at jeg kan snakke/synge, i tillegg til gitar. Hva trenger jeg? Så rimelig som mulig, but No chickenshit! <_<

På fohånd, Takk! B)

Arild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tenkte at M-audio også har en liten rakker som heter Fast Track USB. Enda billigere enn PODstudio UX1 (som den nye versjonen heter) og like god kvalitet i utgangspunktet. Den store forskjellen (som også er verdt prisforskjellen for mange) er software som følger med. Line 6 har veldig god software for manipulering av det innspilte gitarsignalet (på vokal vil du nok ikke merke forksjell på dem). Bruker du uansett effektboks forran lydkortet vil du like gjerne kunne gå for M-audio sin, mens UX1 er mer spesialisert på å ta opp et "tørt" signal fra elgitar (uten effekter) og etterpå legge inn effektene og redigere. :)

Håper det hjalp litt. Er å få tak i for under 1000 kroner i alle fysiske butikker og nettbutikker i landet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.