Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

nybegynner på wah wah


Gjest KAARVAAG

Anbefalte innlegg

alle`?

ser ikke ut som denne er..med mindre det bare er et plastikk lag utpå for beskyttelse eller noe.. ikke vet jeg,jeg vet bare jeg vil ha :D:wub:

Det er solid metall med ubehandlet overflate. Derfor den ru effekten. Jeg kan ikke komme på en eneste wah-wah pedal med ansiennitet som er laget i noe annet. Eneste synlige gummien er anti-slip-paden på selve pedalen og gummiknottene under ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er solid metall med ubehandlet overflate. Derfor den ru effekten. Jeg kan ikke komme på en eneste wah-wah pedal med ansiennitet som er laget i noe annet. Eneste synlige gummien er anti-slip-paden på selve pedalen og gummiknottene under ;)

ok,trodde det gjerne var plastikk siden det ligner på plastikken i bilen våres....(96' passat ftw!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ikke tro at den veier like mye som en mobiltelefon. Masse metall = jævla tungt produkt :)

jada,men jeg liker tunge ting jeg :P

liker ikke at du må være forsiktig når du løfter det,ellers hiver du det i lufta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en sånn jeg ;) hatt den i ett år + :) Funker fett for meg :) Da jeg kjøpte den brukte jeg en Line 6 Spider III 30W og det funka veldig bra! :P

Den er veldig morsom den første uka du har den, men du blir lei etterhvert og bruker den ikke såå mye ;) ikke jeg værtfall, men kanskje dere gjør? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en sånn jeg ;) hatt den i ett år + :) Funker fett for meg :) Da jeg kjøpte den brukte jeg en Line 6 Spider III 30W og det funka veldig bra! :P

Den er veldig morsom den første uka du har den, men du blir lei etterhvert og bruker den ikke såå mye ;) ikke jeg værtfall, men kanskje dere gjør? :)

gudd gudd,blir kanskje likt med at jeg blir litt lei av den,men kommer aldri til å la den forsvinne helt! :D

skal ivertfall prøve å ikke la det skje :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wah er en effekt som det lett kan bli for mye av, og det kan man jo se eksempel på i en tråd som er ganske populær her på forumet akkurat nå... :D

Stemmer det!

Det gjelder bare å balansere.

Dette gjelder vel forsåvidt alle effekter, da. Tror gutta i bandet er på grensen til å bli lei phaseren min, høhø :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.