Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

nybegynner på wah wah


Gjest KAARVAAG

Anbefalte innlegg

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har noen av forumfolka prøvd Zakk Wylde signatur-wahen? Hva er forskjellen mellom denne og den originale Dunlop wahen?

Jeg har den. Synes den er bedre enn den vanlige siden den har en "råere"(IKKE les tøffere etc) tone.. ta og se en del videoer på youtube så får du ett intrykk av hvordan den er i forhold til vanlige crybabyer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke prøvd noen av dem, men ut fra utseende ser det ut som den har metalchassi og originalen er lagt i gummi/plastikk eller ett eller annet.

tipper de vibrer også? :lol:

Endret av KAARVAAG
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen, skal kjøpe snart. men det så litt sånn ut, men som sagt, er nybegynner på slikt jeg og (selv om det kanskje ikke har noe med det å gjøre)

ser ut som de fleste er laget av hard ABS plastikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dunlop sine pedaler er av metall.

alle`?

ser ikke ut som denne er..med mindre det bare er et plastikk lag utpå for beskyttelse eller noe.. ikke vet jeg,jeg vet bare jeg vil ha :D:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du kjøpe den?

hva skal du spille?

jada,må jo nesten det når jeg har hørt bare positivt om den :D

kommer til å gå mye i jimi hendrix,turbonegro også må jeg jo prøve å lage noen sanger med den også :D

du da? skal du også kjøpe eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada,må jo nesten det når jeg har hørt bare positivt om den :D

kommer til å gå mye i jimi hendrix,turbonegro også må jeg jo prøve å lage noen sanger med den også :D

du da? skal du også kjøpe eller?

det står veldig og vipper mellom den og digitech whammy. men jeg tror jeg bare ønsker meg digitechen til jul:P er det med musikk som det er med andre ting, at alt blir utsolgt rett før jul?

jeg kommer nok til å bruke den til aller mest tom morello musikk, audioslave, RATM og kanskje litt Hendrix på meg og:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.