Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Guns N' Roses -tråden


Slash93

Anbefalte innlegg

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg hørte mye på GNR på 90tallet. men nå er det ikke så ofte lengre.

Jeg gikk i 8. klasse i 1993 når de spilte på Valle Hovin, jeg sto foran scenen og kastet solbrillene mine opp på scenen, klassiske "esso bans" samme stil som Slash brukte på den tiden.

Slash plukka de opp og satt de på seg, og spilte videre, det var en skikkelig kul opplevelse! :ninja:

Slash, Duff og Matt gjør det fortsatt bra, men Axel burde holt seg unna musikken i den senere tid, det mener nå i hvert fall jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi gjøre klar tvangs-Guns N' Roses-stolen til mr Haakenstad, Arne?

Slash, Duff og Matt gjør det fortsatt bra, men Axel burde holt seg unna musikken i den senere tid, det mener nå i hvert fall jeg :)

Ja, Velvet Revolver er jo ikke så verst. Med Slash, Duff og Matt. For tiden uten vokalist fordi Scott Weiland ble sparka. Bra band etter min mening :)

Nye GNR er ikke noe særlig ..

Endret av Slash93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, smak og behag. Jeg er uansett svært glad at den første kasetten jeg fikk i min ungdom var Appetite for Destruction. For en synsykt bra plate.

Masse grom-musikk på den ja :lol:

Lotzboy: Du aner ikke hvor mye jeg misunner deg for å ha vært på konsert med de mens det fortsatt var den Klassiske Line-up'n :wub:

Slash93: Må vel begynne å vurdere det :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.