Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Guns N' Roses -tråden


Slash93

Anbefalte innlegg

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Der er jeg faktisk ganske enig. Synes den ihvertfall kunne vært på Greatest Hits-albumet. Istedenfor Sympathy for the Devil, som jeg mener er litt .. ikke så bra. Men Estranged er ganske strange. Samme som går igjen hele tida, men den er jo so damn beautiful! Og når Slash endelig får dratt til på starten av siste soloen får jeg gåsehud!

Endret av Slash93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fet tråd dude!

Jeg synes Double Talkin' Jive oser av rock'n roll!

Noe av de beste de har lagd syns jeg.

Veit jeg får litt krittik her, men jeg synes ikke akuratt at Sweet Child Of Mine og November Rain er det beste fra Guns.

Don't get me wrong, de er bra, men bare ikke akuratt det jeg ser på Guns'n roses som :P

Når jeg tenker på dem tenker jeg på Welcome To The Jungle og Paradise City.

Jeg synes det er så kult at de kom med den dirty rockestilen sin da shredding og sånt ble populært.

Jeg synes også at Slash får mye kritikk fra musikere fordi alt han lager er så lett og sånt, men jeg synes det han lager passer perfekt til de sangene han lager det til.

Jeg ville heller hørt på en solo av en som Slash enn en som bare shredder løs med det mest tekniske og vanskelig noensinne.

Og last, but not least, DOUBLE TALKIN' JIVE (med awesome slutt) :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg synes er så fantastisk med Guns N' Roses er at de lager låter som er så forskjellige. Ingen sanger er like. Og de mestrer alt fra hard rock til ballader. Fra Sweet Child o' Mine til Patience og November Rain. Rett og slett genialt band!

Mange band spiller bare en type musikk, og alle sangene høres like ut første gang man hører dem. Sånn er det ikke med GNR. Alle sangene har noe spesielt.

Endret av Slash93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guns N' Roses eier!

Mine favoritt sang er Civil War!:wub: Er så mye kraft og fete soloer i den! På andre plass kommer Estranged, Sweet Child o' Mine og November Rain, Paradise City på 3.

Synes at GNR's beste plate er Apetite For Destruction, Use Your Illusion 1 og 2 komer like bak.

Noen som har sett konserten dems

i Argenrina og på Ritz? Det er sjuke greier! Skulle ønske jeg kunne vært der! Det hadde bare vært så sykt kult!

Fant en setlist fra Japan http://www.setlist.fm/setlist/guns-n-roses/2007/intex-osaka-osaka-japan-53d6f72d.html

Hadde gitt nesten hva som helt for og ha vært der!

Forresten, hva synes folka om det nye albumet? Jeg synes det er veldig bra, men det er ikke i ordentlig GNR stil!

Er det noen andre enn meg som har den "The Roost Of Guns N' Roses" skiva?

Man hører ganske tydelig at det var der allt begynte og ta form!

Fant denne: http://www.setlist.fm/setlist/guns-n-roses/2006/spectrum-oslo-norway-4bd6f7b6.html

Viste faktisk ikke at de hadde hatt konsert i Oslo i 06.

Ganske fins setlist...

Endret av Guns N' Roses
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guns N Roses er bra. Hørte mye på det før. Men har dabbet litt av.

Paradise City og Civil War er rått.

Baddet av ? Det begynte å dø i 1992 da Izzy slutta og dødde helt ut i slutten av '97 da både Slash, Matt og McKagan stakk. Kan ikke kalle det som nå heter GNR for GNR, GNR i dag er Velvet Revolver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig. Over tyve år senere, og de har enda ikke tenkt på å gi den ut med originalcoveret? Det kan ikke være noen i dag som enda mener at det coveret er støtende.

Hehe ja, enda godt det hvertfall er inni blocketen da ;) Men trur de kunne tjent noen slanter og tilfredsstilt fansen ved å trykke den opp med det som cover ja :)

Er det btw noen som har tenkt til å kjøpe/ønske seg til jul den "nye" GNR "biografien", Reckless Road ? :) vet jeg skal hvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.