Web Analytics
Jump to content

...

Arachno
 Share

Recommended Posts

Om det bare er LEDen som er gåen, skal ikke det være noe stort problem å bytte. En led koster fra 0,30 til10kr så der er ikke en investering det er snakk om. En hvilken som helst elektroniker vil kunne bytte den og evt motstandr som kanskje er ødelagte.

Om det bare er LEDen som er gåen, skal ikke det være noe stort problem å bytte. En led koster fra 0,30 til10kr så der er ikke en investering det er snakk om. En hvilken som helst elektroniker vil kunne bytte den og evt motstandr som kanskje er ødelagte.

Så bra! Da skal jeg nok få det fiksa. Tusen takk for svar:) Ha en strååålende helg!

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Siste aktive tråder

• Ingen grunn til å kjøpte HB. Kjøp heller originalen til bedre pris! (for de som tror at HB er bedre enn originalene) https://www.strawyellow.shop/collections/guitar?fbclid=IwAR1GUiTSgd0JOzFmL7DCy1-LgFsAAkGPmm5Cc7V1yJQR8F6xu4tjnuR7wqA  
    • Jeg har to. Du trenger ikke å sjekke kvaliteten. De er ca. akkurat der hvor andre billigproduksjon fra østen ligger. Kjøper du de litt dyrere variantene så øker kvaliteten ganske mye, men det finnes også tilsvarende kvalitet med andre logoer.  
    • Kan være en del bestiller seg en HB for å sjekke kvaliteten bare, men kanskje glemmer at alle instrumenter trenger et ordentlig setup før de virkelig blir spillbare…, og det er ikke så fristende å legge 1500,- på bordet for en ny nut og setup på en gitar en ikke får mer enn 2000+ for…
    • lada er jo ganske kult, da. men har dere lagt merke til hovr mange harley benton det blir solgt på finn for tiden? mye, i forhold til sannsynlig markedsandel, vil jeg si. hva skjedde? VAR de ikkke "nesten identisk kvalitet som fender, gibson" likevel? tvilsomt at jeg vil bytte ut min strat mot en HB, vil  jeg påstå. mange som går på slike sosiale media, bullshit hypes. men når det kommer til stykke, er det en grunn til at de er priset så lavt. men hey, mye tilgjengelige instrumenter betyr lavere pris, så flere begynner å spille (eller ihvertfall har råd til å begynne) gitar. win-win. testet en thomann (hora) oktavmndolin en gang. den var søppel. men noen påstår at slike ting ikke bare er brukbare, men tilogmed god kvalitet. folk er lettlurte.
    • Husker Gitarnorge for +- 10 år siden. Akkurat samme greia. Da hadde nesten alle en Epiphone som var minst like bra eller bedre enn en Gibson Custom Shop.
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.