Web Analytics
Gå til innhold
Glenn Tore

Blemmer

Anbefalte innlegg

Hei!

Høre kanskje litt dumt ut, men jeg prøvde ut å sille slap and pop første gang. Spilte ca 2 timer på "cant stop" av rhcp. Men etterhvert fikk jeg blemmer på tommelen, pekefinger og midtfinger, og den er det masse blod i. Skal jeg stikke hål på den? Hva er det beste å gjøre å bli kvitt det? Jeg har jo kjøpt meg bass forsterkar til 5000 kr og fikk den i dag. Noen tips?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stikker alltid hull på de jeg :P Går fortere da ;) Bare pass på å gjør det med en desinfisert nål da, hvis ikke blir det bare ille :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stikker alltid hull på de jeg :P Går fortere da ;) Bare pass på å gjør det med en desinfisert nål da, hvis ikke blir det bare ille :P

gjort det nå^^ Blodet rant ut,) ta det roligt med popping:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gjort det nå^^ Blodet rant ut,) ta det roligt med popping:D

Dette er væskedannelse fordi huden opplever stress. Hvis du noen gang forventer å bli kvitt dette må du fortsette å slappe til huden er herdet. Selvfølgelig går du ikke rett på slapping med sår hud, men hvis du ikke påfører jevn belastning vil du bare fortsette å få blemmer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk å la huden regenerere. Dette tar noen dager...

Den vil aldri rekke å bygge seg tykkere og sterkere om du forstter å belaste før den er reparert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk å la huden regenerere. Dette tar noen dager...

Den vil aldri rekke å bygge seg tykkere og sterkere om du forstter å belaste før den er reparert.

Takker for tips, tar roligt det roligt med den teknikken en liten stund da.

post-7315-125699040297_thumb.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.