Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

søker gitarist drammen


Bjørnar Frantzen

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg søker etter en gitarist. er to stykker i bandet hittil. trommis og meg som er gitarist. Spiller og styrer i drammen. Jeg bor på åssiden!!

Har ca 5-6 sanger jeg driver og jobber med, og veldig mye materiale jeg har lagd(notert) som ligger og venter på at jeg skal bruke det.

Har spilt inn en sang ferdig hos noen i oslo.

Veldig in flames, kamelot, scar symmetri, killswitch engage. orkester ish musikk. mye akustisk

ikke noe særlig bøying rundt sjangern. Svarer også for trommisen på den saken.

spiller noen par cover også.

spilt I 3 år ish. Ikke noen mester sånn solo sett, men det er det ingen vits i heller. ikke noe vill shredding denna musikken, men mye harde takter

Vil ha en som veit han har mye og tilføye bandet. som materiale til sanger osv.

ingen vitts i og svare hvis du ikke har det.

flott hvis du man kan mye om data, studio, og innspilling osv. Jeg vil lagde et fungerende studio i et øvingslokale vi har og har flott tillgang på et også.

bor på åssiden drammen og har øvingslokale som kan brukes 24\7 når som helst. utrolig bra hvis du liker det jeg har nevnt her.

først til mølla for og si det. Blir ikke bedre en detta!!!!! ring gjerne 99365389 20 år straks 21.

Link til et cover av in flames jeg har spilt inn hjemme. finner også noen cover til og noen ting jeg har lagd på samme linken

in flames cover

Mvh Bjørnar Frantzen

Endret av Anthracity
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hey

Så adden og tenkte, "hey, hvorfor ikke?"

Er en habil lead/ rytmegitarist som bor i strømsø.

Har ikke så mye erfaring med in flames, men spiller stort sett det som er av forskjellig metal.

Spilt endel metallica, pantera, children of bodom, litt slayer, Dimmu Borgir og Keep of kalessin.

Lærer gjerne nytt, men inspirasjonen er mainly Heavy metal, Thrash metal, melodiske ting, extrem-metal og Black metal. Alt etter som.

Har endel materiale liggende, og lager mye riff og forskjellige ting, så om du er interessert kan jeg sende deg noen småtterier =)

Interessant kanskje?

Endret av hanmedhatten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey

Så adden og tenkte, "hey, hvorfor ikke?"

Er en habil lead/ rytmegitarist som bor i strømsø.

Har ikke så mye erfaring med in flames, men spiller stort sett det som er av forskjellig metal.

Spilt endel metallica, pantera, children of bodom, litt slayer, Dimmu Borgir og Keep of kalessin.

Lærer gjerne nytt, men inspirasjonen er mainly Heavy metal, Thrash metal, melodiske ting, extrem-metal og Black metal. Alt etter som.

Har endel materiale liggende, og lager mye riff og forskjellige ting, så om du er interessert kan jeg sende deg noen småtterier =)

Interessant kanskje?

Hei hei. Veldig flott med noe ny respons.

gjerne send meg noe du har lagd så kan jeg sende deg litt forskjellig jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.