Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarhodet er sprukket. Hva gjør jeg?


Twilight Arise

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg våknet opp i dag tidlig og skulle ta morgenjammen, men så ser jeg at hodet på gitaren er sprukket! Jeg har en ESP M-II med maple hals.

Den er sprukket ved svingen nederst på hodet, og sprekken går gjennom den nederste stemme skruen (lyse e-strengen).

Noen som vet om jeg kan gi den til Imerslund og få den fikset, eller MÅ jeg kjøpe ny hals? Pris osv hadde vært flott om dere kunne skrevet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min LP Classic sprakk på omtrent samme område i løpet av en flytur hjem fra usa. Da bøyde han lokale gitarfikseren min opp hode for så å lime og presse det hele sammen igjen for et døgn. Men har hørt senere at halsen ville vært sterkere om hode ble fullstendig brekt av før den ble limt på igjen (forhør deg litt om det før du leverer den inn).

Kip skade, og det kan være den blir vanskelig å holde i tune fremover, men får bare krysse fingra ;) Min LP er like fin !

Forresten så betalte jeg bare 440,- for reperasjon av skaden. Hadde gitt mer for å få reparert LP'en min ass :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spiller ikke i Twilight Arise? Såg de på Rauma Rock i år.

Haha så konge! Jo jeg spiller der jo ;) Litt av en opplevelse å spille på Raumarock! Aldri spilt for så mange før, og med fantastisk utsikt fra scenen! Kunne ikke vært bedre! :D

Min LP Classic sprakk på omtrent samme område i løpet av en flytur hjem fra usa. Da bøyde han lokale gitarfikseren min opp hode for så å lime og presse det hele sammen igjen for et døgn. Men har hørt senere at halsen ville vært sterkere om hode ble fullstendig brekt av før den ble limt på igjen (forhør deg litt om det før du leverer den inn).

Kip skade, og det kan være den blir vanskelig å holde i tune fremover, men får bare krysse fingra ;) Min LP er like fin !

Forresten så betalte jeg bare 440,- for reperasjon av skaden. Hadde gitt mer for å få reparert LP'en min ass :wub:

Takk for hjelp! Får ta den med til Imerslund å forhøre meg med de, men er det andre som har mer peiling på å fikse gitarer i nærheten av Oslo enn de? Vil ikke gå på en smell og måtte betale 7000-8000 for ny hals :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.