Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tomsti - Bedre seint enn aldri!


tomsti

Anbefalte innlegg

ja, har nå en del innlegg her så de fleste veit vel hvem jeg er. Men utover det:

jeg heter da som noen veit tom stian, og kommer fra Elverum i Hedmark. En koselig liten by ^_^ jeg er 19 år, og går til daglig skole på Høgskola på Hamar, hvor jeg studerer samfunnsfag. Videre har jeg tenkt til å studere samfunnsvitenskap eller utviklingsstudier, men den tid den sorg. Har spilt gitar nå i 5-6 år. Og har egentlig ikke hatt kjempemasse utstyr. Første gitaren min var en epiphone les paul special, så kom det en Morgan akustisk, en Ibanez GRG170DX. Så spanderte mutter ny gitar på meg. Så da blei det min første opplevelse med eBay, og det blei en Gibson Explorer Naturel. Jeg er egentlig en solotype, så etter et år fant jeg ut at gitaren ikke passet mine behov, så gitaren ble solgt sammen med de 2 andre elgitarene og nykjøpet ble en ESP Eclipse CTM VBK som ble kjøpt i november i fjor på Riff Oslo. Av amper har jeg hatt 3 forskjellige. Har fortsatt min første amp, en liten søt Fender R25 trur jeg den heter. En god amp som passer på soverommet. Så ble det innkjøp av Peavey 6505 topp og Peavey 5150 kabinett. Begge deler kjøpt i Sverige, sendt med Bussgods, og hentet på Långflon :lol: kjempeherlig. Ampen ble solgt til Tyrant og kabinett til Wylde Thing, og nyampen ble en Mesa Boogie Dual Rectifier, som er en monsteramp som passer meg ekstremt! Kabinett er også kjøpt, blir hentet på lørdag. Bilder kommer!