Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvem skulle du ønske du kunne spille som


blue_face

Anbefalte innlegg

  • Svar 137
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes egentlig det er litt dumt å ønske at du kunne spille som noen! Jeg er et digert fan av Mike Portnoy men jeg vil ikke kunne spille som han! For å bli en virkelig stjerne bør man ha noe eget, og det får man ikke av å kunne spille som en annen mannkvinne har gjort for lenge siden! Finn deg noe eget og bli jævlig god på det! Diskuter heller hvem som er forbildene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn deg noe eget og bli jævlig god på det!

Nesten alt er gjort. Det man må gjøre er å sette sammen forskjellige ting man liker (eller finne på helt egne ting som noen har gjort før uten at du vet det) og lage en egen stil ut av det. Det meste handler jo egentlig om hvilke toner du velger. Utrolig nok så velger nesten ingen mennesker de samme som deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten alt!

Jeg er ikke kommet på det nivået at jeg behersker så og si all gitarspilling jeg hører. Regner med at de fleste her ikke har kommet så langt. Er derfor en copycat og prøver å spille så identisk som mulig til det jeg synes er litt komplisert. Bruker/øver inn den teknikken som trengs. Når jeg er kommet langt nok kan jeg sette sammen og videreutvikle i min retning. Det er nok å ta av allerede. Man trenger ikke skape noe nytt hver gang man setter seg ned med gitaren. Skal man studere planeter mange hundre lysår unna, da lærer man gjerne seg de ideer og teorier utviklet på dette området først. Plutselig ender man kanskje opp med å ta 3FY også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

merkelig at ingen har sagt det, men hvis jeg plustelig skulle kunne spille som noen, så måtte det vært joe satriani! Ikke at jeg vil kopiere han helt. Selvfølgelig vil jeg lage min egen spillestil, men hvis jeg måtte velge, hadde det blitt han. Digger musikken hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

som Justin King gjorde når han gav ut albumet Le Bleu, eller kansje som Pat Metheny.

Nice bump. ;)

Men dette har jeg ikke svart på før, så da får jeg gjøre det nuh.

Jeg skulle gjerne spilt en blanding av Jeff Beck, Eric Johnson og Robert Fripp (Soundscapes). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.