Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Litt om Slash93


Slash93

Anbefalte innlegg

Hallo :)

Ligger hjemme og er syk, så fant ikke på noe annet å gjøre, så forteller litt om meg selv.

Jeg heter Øyvind, og er 16 år. Går nå i førsteklasse på Media og Kommunikasjonslinja. Jeg har alltid vært en stor fan av musikk, betyr mye for meg. En dag uten musikk er en dag uten liv. Spilte endel gitar på barneskolen, og akkustisk hjemme, men fikk min første elgitar rundt påsketider i år. En Ibanez GRG-170DX. Jeg tror faktisk det var Guitar Hero som ga meg inspirasjonen til å kjøpe gitar. For rundt tre uker sida kjøpte jeg en Gibson Les Paul Standard, elsker den! Var på Hard Rock Cafe i Paris i høstferien. Tror det er en av grunnene til at jeg kjøpte LP'en. Spiller ikke i noe band foreløbig, men hender jeg jammer med kompiser.

Fotball er også en stor lidenskap, og Lillestrøm er laget :wub: Spilte fotball selv, men etter at jeg fikk Ibanez'en og begynte på VGS, hadde jeg rett og slett ikke tid til det lenger.

En stor fan av Guns N' Roses, Sum 41, Papa Roach, og som dere sikkert har skjønt er Slash mitt idol. Klarer nesten ikke å vente til solo-albumet som kommer i Februar/Mars! Spiller mye GNR, og også mye forskjellig punk. Har vurdert å starte å skrive litt musikk selv, men det kommer nok etterhvert.

Joina forumet for å lære mye om gitarspilling og håper å lære mye mer :)

Det var litt om meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det har du rätt i :) . Dessvärre så har de 18000:- raskt minskat till 6300:- då jag har inhandlat Gibson Les Paul BFG och ESP Eclipse II :) . Jag har bra förstärkare men det är bara det att jag brukar spela in med Marshallen så den är liksom ett säkert kort. Men man får ju några fyllor på 6300:- :) .

Endret av TUFFTUFFTUFF
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.